Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er utroskap


Paganini1

Anbefalte innlegg

det er jo utroskap så lenge du har sex med noen andre. men jeg forstår deg ganske bra. du har jo behov og vis hun ikke er interisert i å ha sex eller noe så er vel kanskje det en løsning eller skillsmisse,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer vell ann på om kjæresten godtar det?

9262369[/snapback]

Nettopp!

Sier hun nei og at hun ikke kommer til å godta det, så er du utro om du gjør det.

Men om hun sier "Kjør på!" så er du ikke utro.

 

Åpen forhold kan fungere for enkelte men ikke for alle.

Ærlighet og gjensidig respekt er det viktigste i et samliv. Om man får et nei så er det et nei. Da går man ikke bak ryggen på den andre og gjør det likevel.

Lenke til kommentar

du burde jo heller prøve å finne ut hvorfor hun ikke vil ha sex med deg.. :whistle:

 

å finne ut om du har di rette følelsenne for henne, for jeg har min egen regel. å det er at det er fysisk å psykisk umulig å være utro om di rette følelsenne er der. å om di ikke er der så må du gjøre noe med dette. :ermm:

Lenke til kommentar
Personlig hadde jeg blitt mye mer såret som typen min fortalte han hadde blitt forelsket i en annen jente, enn han hadde klint med en på fest.  :roll:

9267920[/snapback]

Veldig enig.

Hvis det bare er snakk om fysiske ting som klining eller tilogmed sex, så er det ikke like ille som hvis det er følelser innvolvert.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Sex spiller mindre rolle enn kommunikasjon ja. Jeg tenker at har man god kommunikasjon, så får man mer lyst på sex enn omvendt. Tror kanskje gutter liker å "løse" ting med sex, mens kvinner heller vil løse ting med kommunikasjon også kommer sexen etterpå

9263830[/snapback]

 

Har ikke lest gjennom hele tråden, men tar sjansen.

 

Hva med å angripe utfordringen, fremfor å satse på å sjokkere? Hvis du er overbevist om at kommunikasjonen er viktig, så kan du kanskje først få fakta på bordet om hva som er årsaken til sexnekten. :)

 

Edit: Feilretting.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

er i mot det med at dere trenger sex mer i et forhold enn oss..

 

hadde fått helt vondt om jeg ikke hadde fått noe av den jeg var glad i å begynnt å se ner på meg selv "hvorfor vil han ikke ha meg, hva har jeg gjort galt" osv.. hadde blitt så deprimert at jeg tror jeg hadde gått ut av det forholdet.

 

sex betyr en god del for meg.. klarer f.eks. ikke åsså legge meg ned ve siden av han jeg e gla i åsså skal vi ikke gjøre noe.. det ender med at jeg ligger i en time å tenker på hvorfor det ikke sjer noe..

 

nej altså, ja til sex sier jeg.. kall meg nymfoman om dere vil. men jeg synst at sex er godt og sex skal man ha.. (mener jeg)

Lenke til kommentar

Etter det ufattelig teite innlegget som burde slettes asap vil jeg svare trådstarter med at hvis du lider av litt sosiopat'iske tendenser(ikke grunnlag for å føle, altså ikke samvittighet) og mener det er nødvendig så ikke fortell henne det.

 

Som min "onkel" sier: Er da vell lov med noen "ventiler" som kjærringa ikke vet om..

 

Kanskje noen mener at dette er umoralsk, men noen klarer det mentalt, noen ikke

 

Lykke til iallefall

 

~Diddern

Lenke til kommentar
Som min "onkel" sier: Er da vell lov med noen "ventiler" som kjærringa ikke vet om..

9273967[/snapback]

Det synes jeg er helt feil. Ærlighet er ALT i et forhold

9273989[/snapback]

 

Men det man ikke vet har man ikke vondt av ikke sant...

Nå ser han "fruen" 2 dager i uka siden de bor et stykke unna, jeg hadde sagt at så lenge han ikke sårer henne og fortsatt har "futt" i pistolen til henne kan det vell ikke skade.

 

Jeg kunne aldri tenkt meg å være utro mot jenta mi (Ilu Trine<3) men det er en annen sak

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...