Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er utroskap


Paganini1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle klarer vel å holde seg. Sex er ikke likestilt med vann og mat. Ikke i mine øyne. Hva så om man har det litt ekstra kjipt pga sex mangel? Ofrer man ikke det for en kjæreste man er glad i, som bor langt vekke?  :hmm:

9275369[/snapback]

Nå har vi to litt annerledes syn på hvor viktig sex er. Noen har et mer fysisk behov for det enn andre. Jeg forstår meg ikke på folk som klarer seg i et halvt år eller mer uten, mens andre ikke skjønner hvordan det kan være et problem.

Lenke til kommentar
Alle klarer vel å holde seg. Sex er ikke likestilt med vann og mat. Ikke i mine øyne. Hva så om man har det litt ekstra kjipt pga sex mangel? Ofrer man ikke det for en kjæreste man er glad i, som bor langt vekke?  :hmm:

9275369[/snapback]

Nå har vi to litt annerledes syn på hvor viktig sex er. Noen har et mer fysisk behov for det enn andre. Jeg forstår meg ikke på folk som klarer seg i et halvt år eller mer uten, mens andre ikke skjønner hvordan det kan være et problem.

9275380[/snapback]

 

Ja, det er jo sant ;)

Lenke til kommentar
men klarer du deg ikke uten sex. så gjør du det slutt med personen så kan du heller begynne å pule rundt.. ikke mens man eg sammen

9275410[/snapback]

Forholdet er viktigere enn sex, men er man først i et fysisk forhold uten at man har sex, enten fordi dere er adskilt eller hva det er, så synes jeg det er bedre at begge har følelsesløs sex en gang i blant for å lette på trykket framfor å gå hele tiden uten, slik at det begynner å friste med et forhold med en annen. Dette er dog bare en midlertidig løsning og ikke for alle, men jeg vet at det er har fungert tidligere med "jeg trenger ikke vite alt du gjør mens vi er fra hverandre"-innstillingen.

Lenke til kommentar
Forholdet er viktigere enn sex, men er man først i et fysisk forhold uten at man har sex, enten fordi dere er adskilt eller hva det er, så synes jeg det er bedre at begge har følelsesløs sex en gang i blant for å lette på trykket framfor å gå hele tiden uten, slik at det begynner å friste med et forhold med en annen. Dette er dog bare en midlertidig løsning og ikke for alle, men jeg vet at det er har fungert tidligere med "jeg trenger ikke vite alt du gjør mens vi er fra hverandre"-innstillingen.

9275427[/snapback]

Håper og tror det der fungerer for fåtallet.

 

Selv om det sikkert er greit for de det fungerer for. Om man skal være så desperat at man ikke klarer å holde seg, da synes jeg man er rimelig løs/billig.

Lenke til kommentar
Om man skal være så desperat at man ikke klarer å holde seg, da synes jeg man er rimelig løs/billig.

9275430[/snapback]

Desperat, billig og løs i samme setning. Jammen har vi åpne hjerter og åpne sinn for andre løsninger enn vår egen.

9275449[/snapback]

Som jeg sa. Om du gidder å lese.

 

"Selv om det sikkert er greit for de det fungerer for."

 

Man må faen ta forbehold om at dette er ens egen mening når man skriver noe på dette forumet. Selv om det er utrolig åpenbart.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
men klarer du deg ikke uten sex. så gjør du det slutt med personen så kan du heller begynne å pule rundt.. ikke mens man eg sammen

9275410[/snapback]

 

 

Det er selvfølgelig ikke så enkelt som bare å pule rundt eller kaste alt overbord.

Det kan være at man faktisk ikke bor langt fra hverandre men har sjelden sex selv om man bor i samme hus.

 

Man bygger et liv sammen. Har felles barn etc Da tar man noe som heter ansvar og det fremstår kanskje som fremmedord for enkelte. Likevel kommer man til et punkt som er sårt og man stiiller seg spørsmål som:

Hva gjør jeg galt siden hun ikke vil? Hva sier hun egentlig. etc.

 

Det er klart det er sårende å bli fortalt at ens partner vil forsøke å få anledning til ligge med en annen fordi du ikke vil, men den som nekter sex har også et ansvar for situasjonen, og sexnekt fra kvinner har dessverre lang tradisjon opp gjennom historien, selv om kvinnen er det vakreste gud har skapt....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...