Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er utroskap


Paganini1

Anbefalte innlegg

Dersom man er sammen med en partner og samtidig bak partnerens rygg har sex med en annen uten at partneren vet det vil de fleste se på det som utroskap.

 

Hva om man forteller partneren følgende:

 

Siden du ikke vil ha sex med meg kommer jeg til å forsøke å ha sex med en annen, og deretter har sex med en annen.

 

Er man da utro?

 

Dersom man altså informerer partneren om at jeg er glad i deg og vil gjerne være sammen med deg, men siden du ikke vil ha sex med meg kommer jeg till å ha sex med en annen.

 

Er det utroskap?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha... nei, si det.

Det blir vel litt tja, rart.

Så du skal informere damen/typen om at du puler på noen andre?

Og forvente at dem skal forstå det?

9262028[/snapback]

 

 

jeg gjør jo dama oppmerksom på at jeg helst vil ligge med henne men siden hun ikke vil. hvilken rett har hun evt til å nekte meg et sex liv når hun ikke vil?

Lenke til kommentar

vel siden du sikkert er litt bitter over at kona di ikke vil ligge med deg, skjønner jeg hva du er er ute etter.

så lenge partnerern din vet om det er det jo ikke utroskap vil jeg tro, selvom det virker litt rart.

men hvis hun ikke vil ha sex med deg, burde hun forstå at du har behov

Lenke til kommentar
Okei, hvor gammel er du?

(Før jeg begynner å slenge deg full i drit vil jeg bare ha fakta på bordet)

9262083[/snapback]

ha ha

godt voksen og passert 40

9262153[/snapback]

 

Fantastisk, da har du lært meg en stor og god lekse.

Godt voksne folk er ikke alltid voksne.

9262216[/snapback]

spar meg for enkle floskler og kom heller med argumentasjon.

Er man mer voksen dersom man velger å leve i cølibat eller.....

Lenke til kommentar

Hadde nok heller prøvd å finne ut av grunnen til sølibatet hennes, ved å prate med henne om det. Du har sikkert prøvd det før, men det finnes sikkert ennå ubrukte framgangsmåter osv.

 

Hun kan for eksempel ha en fullt forståelig grunn til å ikke ville ha sex nå for tida, som det er utrolig vanskelig å snakke om - hvordan tror du hun vil føle seg dersom du i stedet kort sier fra om at du går og knuller noen andre, og deretter gjør det?

 

 

Klart dette er et problem for deg, men kanskje du trenger å se det fra hennes perspektiv? Hun strever jo åpenbart med et eller annet.

Lenke til kommentar

Jeg ville sett det som et utroskap uansett situasjon.

 

om det er et nytt forhold, og en av partene ikke er klare for å ha sex, så bør den andre ha forståelse for det, og vente til andre parten er klar. Om det er virkelige følelser på spill i forholdet, så vil den tiden komme tilslutt.

 

Om det har vært et langvarig forhold, til og med et ekteskap, hvor plutselig en av partene ikke vil ha sex noe mer, så er det mest sannsynlig et problem et sted, det være seg psykisk, følelsesmessig, eller medisinsk. da kan det være lurt å spørre den andre parten om hva problemet er, og prøve å finne en løsning på det.

 

 

Det å si til den andre parten at du kommer til å ha sex med en annen person, vil jeg tro funker jævlig dårlig om dere ikke allerde har et veldig åpent forhold fra før av.

Lenke til kommentar

Altså, tilomed JEG føler jeg er voksen nok til å forstå at det der er feil måte å gå frem på, og du er dobbelt så gammel som meg vel og merke. Som andre her har sagt, det har sikkert sine grunner. Ettersom du nevner i en annen tråd at dere har vært sammen i 6 år, så håper jeg virkelig du elsker henne mye nok til å ikke være "utro" mot henne.

Tror nok det hadde knust meg rimelig bra og øderlagt forholdet/ekteskapet en del om noen hadde stilt meg det samme spørsmålet.

Endret av IrEn3
Lenke til kommentar
Vell, trådstarter, hadde du følt det som utroskap om hun hadde gjort slik mot deg?

9262930[/snapback]

 

Umulig å svare på siden det ikke hadde skjedd at jeg hadde avvist henne så lenge.

Vi er nede i mindre enn sex 1 g pr mnd. Hva er normalen i forhold som har vart 6-7 år?

 

Det er selvfølgelig snakk om kommunikasjon, men man kommer til et punkt hvor man mener å ha prøvd alt. Ja jeg er oppriktig glad i henne og har ikke gjort det, men tanken er der.

Stress, barn, helsetilstand, jobb etc er bakgrunn og jeg tror det er en forskjell på menn og kvinner der. For menn er sex mer et lim i et forhold i større grad enn for kvinner tror jeg.

For kvinner tror jeg sex spiller mindre rolle en den generelle kommunikasjonen mellom mann og kvinne.

Hva mener dere kvinner her ute....?

Lenke til kommentar
Dersom man er sammen med en partner og samtidig bak partnerens rygg har sex med en annen uten at partneren vet det vil de fleste se på det som utroskap.

 

Hva om man forteller partneren følgende:

 

Siden du ikke vil ha sex med meg kommer jeg til å forsøke å ha sex med en annen,      og deretter har sex med en annen.

 

Er man da utro?

 

Dersom man altså informerer partneren om at jeg er glad i deg og vil gjerne være sammen med deg, men siden du ikke vil ha sex med meg kommer jeg till å  ha sex med en annen.

 

Er det utroskap?

9262017[/snapback]

 

 

veldig lett svar JA. selvfølgelig er det utroskap du har jo, ja sex med en annen!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...