Chilliking Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Just as the title says.. Spessifikasjoner står på bilde under her jeg er omtrent 100% sikker på dette Den slippes i europa først o.O Har hørt dette på radion Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det var... rart design. Hvorfor er sidene så skrå? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hah MS Paint? det er heller PSP Lite som blir sluppet, btw så den ikke noe god ut å holde i Edit : Du er langt ifra 100% sikker, for dette stemmer bare ikke. Endret 12. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Chilliking Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 den ser ikke god ut å holde nei Det er den FØRSTE skissa sony tegna til psp2 :O Kodenavnet for Psp2 er "psp Cbalt" :O Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Jeg tror ingen ting på det du sier Chiliking. En dårlig photoshop-tegning og at du har hørt det på radio er ikke i nærheten av nok. I alle fall ikke når det er 100% ulogisk at en oppfølger kommer så tidlig. Endret 12. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg er 100% sikker på at du tar feil. Men det er da en annen sak For i september kommer PSP Lite som er 33% mindre en den orginale. Det er ikke mer en ny playstation portable en det PSTwo var. Så stort sett samme innmat i litt ny innpaknting. Og den photoshop jobben der er ikke overbevisende Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Unnskyld meg: HAWHEHAWHE! Til saken: Dette er bare 100000% ulogisk! Hvis du skal komme ut med noe sånt, burde du også komme med en skikkelig kilde, slik at vi andre som leser dette her kan bli sikre selv. Men blir vi det ved å se at du skriver at du har hørt det på "radion"? Ikke jeg ihvertfall. Hvis du ikke har gjort det selv, er det ihvertfall et dårlig og falskt rykte. Det er PSP Lite som kommer nå mot juletider. PS: Hvem som helst kan lage et slikt bilde.. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Unnskyld meg: HAWHEHAWHE! Til saken: Dette er bare 100000% ulogisk! Hvis du skal komme ut med noe sånt, burde du også komme med en skikkelig kilde, slik at vi andre som leser dette her kan bli sikre selv. Men blir vi det ved å se at du skriver at du har hørt det på "radion"? Ikke jeg ihvertfall. Hvis du ikke har gjort det selv, er det ihvertfall et dårlig og falskt rykte. Det er PSP Lite som kommer nå mot juletider. PS: Hvem som helst kan lage et slikt bilde.. 9262010[/snapback] Kan du lage et? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg kan sikkert det ja, men da må jeg bruke lang tid.. Poenget er, hvem som helst person med den riktige kunnskapen kan lage ett slikt bilde, og gå ut med det som et falskt rykte. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kan du lage et? 9264605[/snapback] Ja og bedre. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 omg. den der var jo bre fæl! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det var da fært så mye tøys vi hadde å fortelle da! Uansett, her er den ekte PSP Lite, Slim, 2000 ellerhvadennå kalles: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Videre sammenligning mellom den gode gamle og Lite: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og selvfølgelig tilslutt esset: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Innebygget SVHS modulator slik at du kan koble den rett opp på tven din. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Denne tråden er bare startet for å skape hysteri og løse rykter, trådstarter kan ikke vise til kilder og har kun en skisse å vise fram. Som de fleste vet ble PSP relansert i en ny utgave på E3, dette er ikke denne - og tro at Sony ville lansere en ny "PSP" nå er bare tull. Rapportert. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 BTW fant en ny psp som skulle komme i august! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 OMG! Den hadde diggbart design! Elsker de kantete kantene! Liker at den ikke er symmetrisk og! Og fy flate, sjekk subben! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Duh! Disser du min homemade analogstikk for de med feite tomler Lengre powerlys ble det også ^^ 1hz FTW Endret 12. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Den var litt tøff ^^ Og hvorfor har ingen tenkt på å lage en kontroll/håndholdt konsoll med 4 joystikker? Det er jo helt nødvendig i framtidige DJ-spill! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Det har allerede kommet en med 6 analogstikker La meg presentere SixPaintaxis Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 12. august 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hmm for de med 6 tommeltotter? Smaaaart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå