Andreas_ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hei, Når jeg ser på film på tv'en, sliter jeg med at spesielt ansikter blir dårlige når de er filmet i dårlig lys, og da gjerne med litt rødskjær (Det ser ut som om jeg ser på et høydekart med "ringer" som skiller de forskjelige lysstyrkene i ansiktene). Det samme problemet sees også hvor det er en scene i tåke eller lignende også. Merker også at det ser rart ut når personer beveger seg raskt på skjermen. Jeg bruker "film"-modus, men har ikke forandret noen andre av instillingene (dynamisk kontrast, gamma, hvitbalanse, kantforbedring etc) Er det noen som vet om dette problemet kan fikses, eller må jeg bare inbefinne meg med at TV'en ikke er bedre? Endret 16. august 2007 av Andreas_ Lenke til kommentar
Andreas_ Skrevet 16. august 2007 Forfatter Del Skrevet 16. august 2007 Beklager bumping, men jeg håper det går greit for denne gang. Ganske irriterende å se på tv slik den er nå, så hadde satt pris på om noen hadde kommet med tips dersom det er mulig å fikse på det. Mvh Andreas Lenke til kommentar
rogerp Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Beklager bumping, men jeg håper det går greit for denne gang. Ganske irriterende å se på tv slik den er nå, så hadde satt pris på om noen hadde kommet med tips dersom det er mulig å fikse på det. Mvh Andreas 9296797[/snapback] Hei har den noe billigere utgaven c96 og er strålende fornøyd med min tv. Den du har skal jo være bedre da!! så enten må du bare prøve å justere(kalibrere?) eller få ny tv,vet ikke hva som kan være feil. Jeg har signaler fra CD med digtal tuner. Er krystall klare bilder på min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå