Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bryllupsnatt uten sex - ny verdensrekord?

Paganini1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror neppe dere er de eneste som ikke hadde sex på bryllupsnatta.

Bruden har nok styrt på kanskje ett år i forveien, stresset verre enn verst dagene før den store dagen. Og så ha en dag med enormt mange inntrykk.

Kanskje hun bare ikke har kommet seg helt enda? :)

Lenke til kommentar
Hvor langt er hun i svangerskapet?

9276428[/snapback]

Hvor har trådstarter skrevet at hun er gravid?

9276774[/snapback]

Neida hun er ikke gravid i det hele tatt. Men sliten er vel en mer riktig betegnelse.

Stress, barn, jobb etc tar nok en del energi, men likevel mener jeg man forplikter seg til sex delen av samlivet også når man gifter seg.

Lenke til kommentar
Notat til selv: ALDRI GIFT DEG!

Vet at jeg ikke har den store livserfaringen som noen av dere eldre her har, (sorry hvis jeg sårer noen ved å kalle dem eldre) men syns like vell at det er dårlig gjort av kona di å gjøre sånn mot deg.

Vet at det er en nedgang i sexlivet når man blir eldre å gift, men sverger på at jeg aldri skal bli som foreldrene mine. Tror det sexlivet er så godt som dødt for å si det sånn. stakkars " /

Lykke til.

~Diddern

9274070[/snapback]

Hmmm...synes det er fornøyelig at dere "unge" tror at sex-livet er noe som forsvinner bare man passerer tredve... :D Mulig du hadde blitt overrasket om du visste HVA foreldrene dine EGENTLIG gjør i senga.. og joda.. jeg er over 40 - gift med samme mann i snart 25 år og har et GODT sex-liv... Faktisk er man mer opplagt nå når stresset med unger har gitt seg! Tryggere på seg selv er man også...

9275563[/snapback]

HUFF! *Tenke på noe annet*

Nå hadde foreldrene mine sølvbryllup i dag og da de kom hjem fra en 5retters middag på en finere restaurant gikk mamma å la seg å pappa satte seg for å se på tv et parr timer.. noen har det vell bedre enn andre da ;)

Lenke til kommentar

Nå hadde foreldrene mine sølvbryllup i dag og da de kom hjem fra en 5retters middag på en finere restaurant gikk mamma å la seg å pappa satte seg for å se på tv et parr timer.. noen har det vell bedre enn andre da ;)

9282533[/snapback]

"Heihei. Koselig middag vi hadde, nå stikker vi opp og har vill sex. Ser deg i morgen".

Nei, hva tror du de gjorde etter at faren din så på tv? : o

Eller, hva mens de spiste?

Gogo toiletsex.

Lenke til kommentar

9282533[/snapback]

"Heihei. Koselig middag vi hadde, nå stikker vi opp og har vill sex. Ser deg i morgen".

Nei, hva tror du de gjorde etter at faren din så på tv? : o

Eller, hva mens de spiste?

Gogo toiletsex.

9302587[/snapback]

Nå var jeg med under denne middagen og mye av tiden gikk med til å diskutere at mamma var utslitt og trøtt etter uka på jobbe, så er 100% sikker på at det ikke ble noe.. men nok OT!

Lenke til kommentar
Neida hun er ikke gravid i det hele tatt. Men sliten er vel en mer riktig betegnelse.

Stress, barn, jobb etc tar nok en del energi, men likevel mener jeg man forplikter seg til sex delen av samlivet også når man gifter seg.

9281391[/snapback]

Det å sette sex inn i samme settning som forpliktelse tar hele meningen bort i fra det med sex.

Sex skal være frivillig og godt, ikke en forpliktet aktivitet.

Alle er forskjellige. Noen må ha sex flere ganger til dagen, andre klarer seg med valentine-sex, eller sjeldnere. Noen blir mindre seksuelt aktive i perioder mens andre blir mer seksuelt aktive i de samme periodene, og desverre, selv om man er gift passer ikke alltid disse periodene i sammen.

Det viktigste er, og blir, det samme som alltid blir gjentatt på samlivsdiskusjoner og tilsvarende, kommunikasjon. Det er lett å tro at partneren ikke er tiltrukket av deg når sexlivet uteblir, men det kan jo bare vise seg å være en periode med stress, nervøsitet eller annet. Hva det er finner man sjeldent ut av på egenhånd, men mindre man kan lese tanker.

Lykke til, hilsen en som var lykkelig gift i 4 år, tross svært varierende sexliv, nå ungkar igjen :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...