Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bryllupsnatt uten sex - ny verdensrekord?

Paganini1

Anbefalte innlegg

Forrige lørdag giftet jeg meg med min samboer gjennom 6 år. Fint bryllup og fin fest men bryllpsnatta ble kjedelig med null sex fordi bruden ikke orket. Ikke så rart kanskje etter en lang dag. Problemet er at etter 8 dager har vi fortsatt ikke hatt sex etter at vi giftet oss fordi bruden ikke vil og jeg begynner å bli noe fortvilet. ( neida det er ikke mens uke)

Har noen vært i nærheten av noe lignende eller kvalifiserer vi snart til Guiness book of records for nygifte par som ikke har hatt sex enda?

Tidligere var det skilsmissegrunn dersom den ene ikke ville ha sex etter at man giftet seg.

Er det bare å begjære skilsmisse eller hva skal man gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gifte par har sex. Det er jo derfor man gifter seg!

Hvor lenge har dere vært sammen og hvorfor gifta dere egentlig?

Som vanlig er svaret kommunikasjon. Du må nesten finne ut hva som er grunnen.

Endret av MRN
Lenke til kommentar
Forrige lørdag giftet jeg meg med min samboer gjennom 6 år. Fint bryllup og fin fest men  bryllpsnatta ble kjedelig med null sex fordi bruden ikke orket. Ikke så rart kanskje etter en lang dag.  Problemet er at etter 8 dager har vi fortsatt ikke hatt sex etter at vi giftet oss fordi bruden ikke vil og jeg begynner å bli noe fortvilet. ( neida det er ikke mens uke)

Har noen vært i nærheten av noe lignende eller kvalifiserer vi snart til Guiness book of records for nygifte par som ikke har hatt sex enda?

Tidligere var det skilsmissegrunn dersom den ene ikke ville ha sex etter at man giftet seg.

Er det bare å begjære skilsmisse eller hva skal man gjøre?

9261656[/snapback]

I strenge katolske land er dette faktisk "eneste" gyldige grunn til skilsmisse - ved siden av utroskap. Dette henger sammen med at når brud og brudgom har samleie på bryllupsnatten så fullbyrdes ekteskapet. (Altså en stadfestelse av pakten/kontrakten om du vil.)

Dersom samleie ikke finner sted, så ansees ikke ekteskapet for å være fullbyrdet, og man trenger ikke gå igjennom en skilsmisse engang, man kan bare få ekteskapet annullert.

Men hva med å snakke med kona di først? Dersom dere ikke kan snakke sammen om slikt, så er dere vel strengt tatt ikke så godt utrustet for å holde sammen i et ekteskap?

Lenke til kommentar

Vell, når man gifter seg så burte man jo være så glad i hverandre at sex bare følger med som "toppen av kransekaka" for begge parter.

Men hvis dere har vært sammen 6 år og aldri snakket om sex, hva har dere snakket om da?

Henger meg på det andre sier i tråden, dette er ikke noe svette forum-nerder kan gi svar på, dette må du snakke med henne om. Men vi kan synse da, det er vi jo flinke til :p

Lenke til kommentar
Hva var det man sa.. Etter man gifter seg så dør sex lived ut?

9262072[/snapback]

Men det var da voldsomt så fort det gikk denne gangen... :dontgetit:

Men snakk med din kone - dette må da løse seg; at man ikke har sex på bryllupsnatten eller en dag eller to etter er jo ikke så rart med tanke på det stressnivået mange har i ukene opp mot bryllupet.

Og når dere har vært samboere i 6 år (formodentlig med jevnlig sex) så er det jo ingen grunn til at selve bryllupet skal utløse (eller ikke utløse, hehe) noe slikt. For min del så har faktisk overgangen fra kjæreste -> samboer ført til en merkbar nedgang i sex over tid begge gangene jeg har bodd sammen med noen.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

på bryllupsnatten vår fikk jeg en ronk. men hun var gravid da, men vi kunna fint hat sex eller kost eller en blowjob.

men dem siste 2-3 åra har sexivet dalet nedover ja

Lenke til kommentar
på bryllupsnatten vår fikk jeg en ronk. men hun var gravid da, men vi kunna fint hat sex eller kost eller en blowjob.

men dem siste 2-3 åra har sexivet dalet nedover ja

9263132[/snapback]

wii runk på bryllupsnatta. spørr henne å opdater oss *nyskjerig*

Lenke til kommentar

Notat til selv: ALDRI GIFT DEG!

Vet at jeg ikke har den store livserfaringen som noen av dere eldre her har, (sorry hvis jeg sårer noen ved å kalle dem eldre) men syns like vell at det er dårlig gjort av kona di å gjøre sånn mot deg.

Vet at det er en nedgang i sexlivet når man blir eldre å gift, men sverger på at jeg aldri skal bli som foreldrene mine. Tror det sexlivet er så godt som dødt for å si det sånn. stakkars " /

Lykke til.

~Diddern

Lenke til kommentar
Vell, når man gifter seg så burte man jo være så glad i hverandre at sex bare følger med som "toppen av kransekaka" for begge parter.

9262947[/snapback]

Sex er for de aller fleste, en veldig viktig del av samlivet.

Det er båndskapene, kjærlighetsbindene, hormonfrigjørende og avslappende. Uten sex, da er det på tide å begynne med meditasjon! :)

Jeg synes også dette her er veldig dårlig gjort av bruden. Ut i fra hvordan trådstarter ordlegger seg virker det som:

1) sexen har vært jevnlig fram til bryllupet, og det er nå den har stoppet.

2) Det har vært tilnærmet ingenting, eller lite sex, og han håpet bryllupnatta skulle være en positiv opplevelse med god sex.

Lenke til kommentar
Notat til selv: ALDRI GIFT DEG!

Vet at jeg ikke har den store livserfaringen som noen av dere eldre her har, (sorry hvis jeg sårer noen ved å kalle dem eldre) men syns like vell at det er dårlig gjort av kona di å gjøre sånn mot deg.

Vet at det er en nedgang i sexlivet når man blir eldre å gift, men sverger på at jeg aldri skal bli som foreldrene mine. Tror det sexlivet er så godt som dødt for å si det sånn. stakkars " /

Lykke til.

~Diddern

9274070[/snapback]

Hmmm...synes det er fornøyelig at dere "unge" tror at sex-livet er noe som forsvinner bare man passerer tredve... :D Mulig du hadde blitt overrasket om du visste HVA foreldrene dine EGENTLIG gjør i senga.. og joda.. jeg er over 40 - gift med samme mann i snart 25 år og har et GODT sex-liv... Faktisk er man mer opplagt nå når stresset med unger har gitt seg! Tryggere på seg selv er man også...

Lenke til kommentar
Gjest Helt Normalt

Skal forsøke å sende Dem noen trøstende ord :hmm:

-Bruden er utslitt den første dagen / natten bryllupet stod.

-Kanskje bryllupet ikke stod til forventningene.

-Kanskje bruden har fått kalde føtter.

Ringvirkningene på punkt 1, kan sitte i veldig lenge, dette sammen med punkt 2. Rett og slett psykisk sliten.

Når det gjelder punkt 3, så har mange av våre venner som har vært samboere i mange år, for så å gå å gifte havnet i samme situasjon som deg.

Det blir mer forpliktende å være gift, om de forstår.

Så de lever kun på nåde isammen, når det gjelder sexlivet så er det som om det er en bryter som slås av / på. Flere av dem har gått å fått hjelp hos livskrisen, men det har som regel havnet i brudd, ogjennomsnitt ett år etter bryllupet fant sted.

Håper dere finner ut av dette. Snakk eventuellt med livskrisen eller tilsvarende.

Alle vet når kvinnen blir impotent ? Ikke det ?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Når bryllupskaken blir skjært opp.
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...