jahas Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 vet ikke om dette er riktig sted, men prøver... Klarte for noen måneder siden å slette hele gta san andreas, men glemte å fjerne programet.- når jeg prøver dette nå skjer det ingen ting... hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Først prøv CCleaner virker ikke det, prøv Revo uninstaller i "hunter mode" om du fortsatt har et ikon liggende. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Prøver å søke etter gta, men finner det ikke :S ligger i lista for leg til/fjern prog. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvis det ikke ligger pa harddisken er det registeret som har "hengt seg" og har referanser til ikke eksisterende programmer. Mest sannsynlig skjonner Windowns at programmet ikke eksisterer lenger, og det kommer en boks "Programmet eksisterer ikke lenger, vil du slette det fra listen i Legg til/ fjern programmer" Men EasyCleaner fra ToniArts, mener jeg kan slette dem. Hvis Windowns ikke gjor det. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 start->kjør->regedit her kan du slette alt av de filene som er igjen, kansje en litt tungvinn måte og gjøre det på, men det funker da. i ditt tilfelle søker du på gta og sletter de filene du finner, bare pass på så du ikke sletter feil filer om noen andre filer eventuelt har bokstavene gta i seg, også en mulighet og skrive grand theft auto da, for enkelhets skyld. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. august 2007 Forfatter Del Skrevet 17. august 2007 start->kjør->regedither kan du slette alt av de filene som er igjen, kansje en litt tungvinn måte og gjøre det på, men det funker da. i ditt tilfelle søker du på gta og sletter de filene du finner, bare pass på så du ikke sletter feil filer om noen andre filer eventuelt har bokstavene gta i seg, også en mulighet og skrive grand theft auto da, for enkelhets skyld. 9290353[/snapback] Ser ikke at det går ann å søke der :S Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 start->kjør->regedither kan du slette alt av de filene som er igjen, kansje en litt tungvinn måte og gjøre det på, men det funker da. i ditt tilfelle søker du på gta og sletter de filene du finner, bare pass på så du ikke sletter feil filer om noen andre filer eventuelt har bokstavene gta i seg, også en mulighet og skrive grand theft auto da, for enkelhets skyld. 9290353[/snapback] Ser ikke at det går ann å søke der :S 9301794[/snapback] Trykk F3 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 CCleaner kan jo også søke etter feil i registeret, jeg vet ikke om den fikser det, men det er en litt mindre tungvint måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå