Nitrius Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Trykka på power knappen nå som jeg alltid gjør når jeg skal slå på maskinen om morgenen, men nå var det plutselig null liv i maskina. Ingen ting skjer. Lampa på hovedkortet lyser grønt, og lyset på PSU knappen lyser rødt slik som altid. PSU er av type Hiper 580w, hovedkort er Asus A8N32-SLI Delux. Aldri hatt noen problemer før nå, maskina har heller aldri vist tegn til noe lignende ting. Hva er feilen? regner med at enten PSU eller HK er død? Eller kansje det har noe med power knappen på kabinettet mitt å gjøre? Endret 12. august 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 kan være en haug med ting detta. men prøv å sette en jumper over koplingen til av/på-knappen på hovedkortet. Kan hende at det bare er knappen som er defekt (har hendt meg før) har også hatt problemet med helt dødt Asus 32 Sli hovedkort. Jeg måtte sende det inn for å hardflashe biosen. Asus har ikke samme kvalitet som det en gang hadde.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 PSU var problemet gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå