DigitaL BlasteR Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Når begynner sesong 3 i Norge? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Når begynner sesong 3 i Norge? 9551994[/snapback] Sesong 3 starter i USA 17. september. Det er foreløpig usikkert hvor raskt vi får satt den på, men vil legge ut mer informasjon her etter hvert. Det er mulig Prison Break ikke kommer før etter jul. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Sesong 3 har ikke så bra sesong åpning, det vil jeg ærlig si. Jeg satt hos kjæresten her om dagen og så episode 2, da er han allerede på vei ut av det fengselet han kom inn i i slutten av sesong 2 det syns jeg var alt for brått på.. Men jeg skal ikke avsløre for mye, men gleder meg til resten av sesongen kommer.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå har jo Tv3 begynt med reklame for PB, så da kommer det forhåpentligvis ganske snart, 2-3 uker kanskje? Håper i alle fall det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå