Fspirit Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hei, nå som det snart er høst og t-skjortene byttes ut med noe varmere tenkte jeg å lage en tråd om akkurat disse klestypene. Her kan folk vise frem eller tipse om flotte design, gode tilbud osv. Personlig har jeg nå blitt lei av de ensfargede mainstream genserne og ser nå etter litt mer "spennende" design. For tiden sikler jeg etter slikt som denne: http://shop.pacsun.com/webapp/wcs/stores/s...mber=1&sortBy=0 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan ikke kjøpes fra butikken siden den bare sender innenfor USA. Hvis noen skulle vite om andre butikker som selger denne "hoodien" så tips meg Oppdatering! Fant den også her: http://www.motorcycle-superstore.com/6/24/...-Zip-Hoody.aspx Bedre farge til og med (Coco). Førdømte amerikanere som nekter å sende utenlands.. Endret 21. august 2007 av KingKoki Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 We Apologize PacSun.com does not support the browser that you are currently using. In order to have the best shopping experience possible on PacSun.com, please use one of the following browsers.. Funker ikke på Opera, IE eller FF.. hmm... Lenke til kommentar
nerval Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Kul genser.. Hadde vært konge om noen visste om noen norske nettbutikker ol som har bl.a Zoo York og Fox. Evt butikker i Trondheim. Endret 12. august 2007 av nerval Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Forresten, finnes det seriøse firmaer som du kan betale for å motta varen din i en "postkasse" i USA for så å sende den til Norge? Hadde faktisk vært villig til å betale litt for å få tak i denne hoodien Endret 12. august 2007 av KingKoki Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det var en fet genser, må bare ha denne tråden i mine innlegg. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Tror jeg skal bestille meg minst 1 av disse: Litt hiphop da, så mulig det blir litt poser å gå med slikt uten å faktisk høre på det, men genserne er stilige da. Endret 12. august 2007 av SupremeX Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Tror jeg skal bestille meg minst 1 av disse: Litt hiphop da, så mulig det blir litt poser å gå med slikt uten å faktisk høre på det, men genserne er stilige da. 9266985[/snapback] Likte den i midten må jeg si. Hvilken butikk? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Den øverste og nederste var skikelig stilig. Hvor selges de? Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Denne: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.fillow.net/product.php/4564/wes...irt__logo_ws_bk og denne: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.fillow.net/product.php/4459/tri...t__mans_ruin_bk synes jeg var litt bra. Endret 12. august 2007 av KingKoki Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Alt for store gensere ser bare teit ut. Selv syntes jeg de "hele" trykket ser helt jævlig ut. Endret 15. august 2007 av CrashTestDummy Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Alt for store gensere ser bare teit ut. Selv syntes jeg de "hele" trykket ser helt jævlig ut. 9282705[/snapback] Vel, det kommer an på hvordan en ser det. Selv liker jeg å ha en garderobe med stort utvalg. Noen dager får jeg lyst til å ta på noe litt "friskt" (mange farger, store mønstre, humoristisk tekst, lekende), noen dager har jeg lyst til å fremstå som ordentlig/kjekk (klare farger, rette mønstre, små logoer), mens noen dager foretrekker jeg å være mest mulig nøytral (ensfarget, adidas/nike) Lenke til kommentar
samebob Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kul genser.. Hadde vært konge om noen visste om noen norske nettbutikker ol som har bl.a Zoo York og Fox. Evt butikker i Trondheim. 9264921[/snapback] Jeg tror Session har noe fra Zoo York i trondheim;) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Den Fox genseren var kjempe fet! Men hva tilsvarer f.eks Small? Det står jo ingenting om hvor lang du er for og passe i Large osv. Det står ingenting, for jeg er litt liten og jeg må kanskje bruke Medium.. Men jeg har merket at fra sider i U.S.A så har dem aldri f.eks 150 cm. eller 170. Alltid Small osv.. Men hva tilsvarer disse størrelsene? Står ingenting om det .. :/ Endret 20. august 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Unnskyld folkens! Fant et størrelses kart her Endret 20. august 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå