Gå til innhold

Gensere og "hoodies" til høsten


Anbefalte innlegg

Hei, nå som det snart er høst og t-skjortene byttes ut med noe varmere tenkte jeg å lage en tråd om akkurat disse klestypene.

 

Her kan folk vise frem eller tipse om flotte design, gode tilbud osv.

 

Personlig har jeg nå blitt lei av de ensfargede mainstream genserne og ser nå etter litt mer "spennende" design.

 

For tiden sikler jeg etter slikt som denne:

 

http://shop.pacsun.com/webapp/wcs/stores/s...mber=1&sortBy=0

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kan ikke kjøpes fra butikken siden den bare sender innenfor USA. Hvis noen skulle vite om andre butikker som selger denne "hoodien" så tips meg :yes:

 

Oppdatering! Fant den også her: http://www.motorcycle-superstore.com/6/24/...-Zip-Hoody.aspx

Bedre farge til og med (Coco). Førdømte amerikanere som nekter å sende utenlands.. :thumbdown:

Endret av KingKoki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt for store gensere ser bare teit ut. Selv syntes jeg de "hele" trykket ser helt jævlig ut.

9282705[/snapback]

 

Vel, det kommer an på hvordan en ser det. Selv liker jeg å ha en garderobe med stort utvalg. Noen dager får jeg lyst til å ta på noe litt "friskt" (mange farger, store mønstre, humoristisk tekst, lekende), noen dager har jeg lyst til å fremstå som ordentlig/kjekk (klare farger, rette mønstre, små logoer), mens noen dager foretrekker jeg å være mest mulig nøytral (ensfarget, adidas/nike)

Lenke til kommentar

Den Fox genseren var kjempe fet!

 

Men hva tilsvarer f.eks Small? Det står jo ingenting om hvor lang du er for og passe i Large osv. Det står ingenting, for jeg er litt liten og jeg må kanskje bruke Medium.. Men jeg har merket at fra sider i U.S.A så har dem aldri f.eks

 

150 cm.

 

eller 170.

 

Alltid Small osv.. Men hva tilsvarer disse størrelsene? Står ingenting om det .. :/ :ermm:

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...