Trancton Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Noen som vet hvordan dette gjøres? Det gikk med 6.x og 5.x ved å slette opcert5/6 filen, men denne eksisterer ikke i Opera 7 tydeligvis. Noen som vet? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 opcert6.dat fins ja. Men om du har installert for multi-user så ligg den vel i din eigen katalog, noko som dette: c:docs'n'settinguserappdataopera7 Mogleg du må slette wand.dat også? Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg fant dessverre ikke den filen... Jeg søkte på både opera7 og opcert6.dat på hele maskinen, men ikke noe treff. Det eneste jeg fant var opcert6.dat, men den lå i Opera 6 mappen. Jeg har nemlig både Opera 6 og 7 installert.... Lenke til kommentar
pekle Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hmm, eg har 6.05 og 7 beta1 og beta2, og alle har opcert6.dat i sin katalog. Men har du nokre sertifikater installert i 7? Mogleg at fila ikkje blir oppretta før du faktisk lastar ned eit sertifikat. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Har lastet ned et sertifikat for Skandiabanken, men det er likevel ikke kommet en opcert6.dat fil i Opera katalogen... Får prøve å kontakte Opera. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ok, nå er eg ganske sikker på at du har multiuser setup. Katalogen Application Data er usynleg som default, og innhald vil derfor ikkje bli lista når du brukar vanleg søk i Windows. Prøv å gå til C:Documents and SettingsdittbrukarnavnApplication DataOperaOpera7 Der skal du finne både wand.dat og opcert6.dat. Stien over er for 2000/XP, kan vere litt forskjellig i 98SE/ME. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå