Primer4 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er keen på og oppgradere fra den gamle jvc boomblasteren min til noe som kan spille høyere men er ikke så sikker på hvordan høytalere eller hvordan forsterker jeg skal kjøpe, noen forslag? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg hadde også samme problemstilling for litt siden og endte opp med å bestille et par Dynavoice F6 og Cambridge Azur 340A SE til å drive de. Hvor høyt det kan spille aner jeg ikke, men vil tippe at det kan spille en del bedre og høyere enn en boomblaster. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Ok da får jeg vel gå meg en tur ned til hifi klubben i morgen Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Den kombinasjonen rævspiller garantert en boomblaster og stort sett alle "PC-anlegg". Lenke til kommentar
zamuel Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg hadde også samme problemstilling for litt siden og endte opp med å bestille et par Dynavoice F6 og Cambridge Azur 340A SE til å drive de. Hvor høyt det kan spille aner jeg ikke, men vil tippe at det kan spille en del bedre og høyere enn en boomblaster. 9261665[/snapback] Jeg har de samme høytalerne, men bruker en gammel forsterker som har noen sprengte utganger bak. Uansett så spiller den skjorta av det meste. Men spørsmålet mitt er om den cambridge forsterkeren der er noe tess? Har sett meg ut den selv. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Funker nok bra på de høyttalerne der, Cambridge skryter ikke opp effekten, slik mange andre produsenter gjør. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Funker nok bra på de høyttalerne der, Cambridge skryter ikke opp effekten, slik mange andre produsenter gjør. 9273652[/snapback] nja... Utgangseffekt 8 ohm: 2 x 45watt i 8 ohm (1 kHz, 1% THD) Utgangseffekt 4 ohm: 2 x 55 watt i 4 ohm (1 kHz, 1% THD) Det er en realistisk måling, men det er jo ikke "gode" tall. Men det er en god forsterker. i hvertfall i forhold til prisen! Endret 14. august 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er vel litt "svakere" watt på de billigere forsterkerne, men kommer du opp i pris, så er de strømsterke så det holder. Er ikke veldig dårlige watt det der da, er jo mange produsenter som oppgir med 10% forvrengning, tenk på det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ja, det er mere serriøse måling enn det andre tilbyr i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nettopp, og de dyrere forsterkerene har oppgitt effekt med en halv promille forvrenging eller no sånt, veldig lite forvrengning hvertfall, og med solide strømforsyninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå