Gå til innhold

Hva er for tiden det beste fildelingsprogrammet?


krwl

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her i USA, med sitt strikse copyright-standpunkt, og har 160GB med plass å leke med, sååå...

 

Hva er for tiden det beste fildelingsprogrammet? :whistle:

 

Jeg har prøvd 4-5 klienter, og aldri vært helt fornøyd. De er enten treige, eller så finner de ikke hva jeg leter etter. Så hva funker best nå?

Endret av krwl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dette desverre bryter med retningslinjene

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Lenke til kommentar

La oss ta utgangspunkt i at det i sin fulle helhet skal lastes ned filer der opphavsmann har gått god for gratisnedlasting, samt at programmet blokkerer eventuelle ulisensierte/uønskede filer.

 

Jeg hadde den nyeste versjonen av Shareaze. Den fant mye fint ettersom den søker på tre forskjellige nettverk, men nedlastingen tok år og dager...

Lenke til kommentar
det finnes ikke ulovlig programmer. punktum.

9263220[/snapback]

Nja, det kommer an på - under DMCA-lovtillegget blir programmer som kan omgå DRM-beskyttelse ulovlige å produsere og distribuere i USA, i hvert fall.

 

Dette gjelder imidlertid ikke Norge (og en får håpe det aldri vil det), men det viser nå at ulovlige programmer i visse kontekster forefinnes.

Lenke til kommentar
Tror dette desverre bryter med retningslinjene

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

9261278[/snapback]

 

*** Korrekt. Stenges for brudd på retningslinjene. ***

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...