Edstro Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hei. Vi var hjemme meg og tre venner. En som var på en fest i nabohuse kom bort og jeg slapp han ikke inn. Jeg slipper aldri inn fulle folk siden jeg aldri drikker selv. Dum som han var prøvde han å stikke hånda inn kjøkkenvindue. Men der er tyverisikring på alle vinduene så han fikk det ikke opp. En flaske som sto i vindue tok han tak i og knuste en gjenstand. Du hører stemmene til alle og bare han som var full ser du fjeset på. Men allikevel liker jeg ikke å bli lagt ut på nette. Å det skal respekteres, noe det ikke ble. Dette ble filmet og lagt ut på youtube. Hva skal jeg gjøre? Å vær så snill, ikke noe negativ kritikk. Jeg vil ikke ha "det var jo bare morsomt". Endret 12. august 2007 av eddielie30 Lenke til kommentar
HiPPOLOVE Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Eh... at hva skjedde? hva er på filmen? bare stemmen din.. og ansiktet til en full random? Tror ikke du har rett på noe som f.eks. sletting av filmen hvis man ikke kan se ansiktet ditt o.o; Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) For å være helt ærlig så tror jeg ikke dette skader deg på noen som helst måte. Sannsynligvis vil 98% av de få som ser denne videoen ikke engang vite at det er din stemme som er med. Etter min mening la du ut mer av deg selv på nettet ved opprettelsen av denne tråden, enn det youtube-videoen gjorde. Nå skal det nevnes at jeg ikke har sett videoen, og heller ikke vet hvor stort omfanget av stemmen din er i videoen, om du sier noe upassende eller lignende... Hva du kan gjøre? Du kan selvsagt ta kontakt med de ansvarlige bak videoen og forklare saken for dem. Kanskje vil de forstå og fjerne videoen, så er problemet ute av verden. Hvis ikke, kan du selvsagt ta et ekstremt drastisk steg i retning av å gå rettens vei, dersom de nekter å fjerne klippet. Men i mine juridisk utrente øyne vil du ha små sjanser for å komme noen vei når du visuelt sett ikke er synlig på videoen. Edit: denne tråden er forøvrig feilpostet. Endret 12. august 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det mangler link til videoen, så vi får ikke sett den Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Nå er filmen blitt slettet etter jeg sa det til han i en seriøs tone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå