adg Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei! Skal ut og reise og trenger en ekstern harddisk med god lagringskapasitet.. Den bør være 200 GB+, ikke trenge egen strømtilførsel ( jeg vil altså at den skal kun kobles i usb2-porten og ikke trenge egen strømledning ) + at den helst skal være liten og billig... Jeg har sett litt rundt, men ser ikke ut til at det er så vanlig uten strøm (enda?). Noen som har noen erfaringer/tips? Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 IOmega har noen slike til rundt en høvding. Her en en fra Stretto på 160gb, men de finnes også i 200gb Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Bare husk å gå etter prisen som står over 'Antall' på Stretto.no Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg synes WD sine passport II dikser er bra... de får du i 120GB, 160GB og 250GB til en fornuftig pris... De er 2,5" disker som krever mindre strøm og trenger en kabel som går til usb porten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå