aGal Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Tok bildet på fjellet i fra sætra til noen i slekta. Stedet er Markbulia i Einunndalen... Er vel ikke mye å skryte av, men det viktigste av alt er at jeg synes det er fint Vet vannet ser litt skjeft ut, skal rette på det om noen der ute vil det hehe ! Endret 12. august 2007 av aGal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kjære deg, kan du ikke få en en litt mer diskret copyright tekst. Den overdøver hele bildet. Tom Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Kjære deg, kan du ikke få en en litt mer diskret copyright tekst. Den overdøver hele bildet. Tom 9260909[/snapback] Hehe, det kan jeg helt sikkert Skal fikse på det ! EDIT: © teksta er endret ! Endret 12. august 2007 av aGal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg synes bildet er litt lyst. Ellers så var det OK. Fint at du fikk med hele skyggen til stativet. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå