Estella! Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 lærer alltid noe nytt hver gang.. Lenke til kommentar
ElskHunMest Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vil si at jeg er ganske god nå. Starten så var jeg som sikkert mange en stor kløne, men etterhvert blir man bedre og bedre Jeg syns det er veldig viktig og kunne varme opp først, et langt forspill skader aldri. Når begge er veldig kåte, er det og viktig og kunne bruke "alt man har", ikke bare kjøre den inn. Er man flink med tunge og hender er man en god elsker. Vil også si at egoisme ikke lønner seg. Ingenting slår å få en deilig orgasme med den man elsker etter lang, deilig sex. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Vel, altså... hva skal man svare på et slikt spørsmål? Jeg tror jeg overlater til andre å svare på det. F.eks. min samboer. Men generelt er jeg overbevist om at man aldri blir utlært på området, og at det er et dårlig tegn når man kommer dithen at man tror man selv er god i sengen. Ikke noe i veien med normal selvtillit, men i hovedsak tror jeg man kommer lengst med en litt ydmyk holdning til egen prestasjonsevne. Faktisk er det vel slik at ved å ha nok selvinnsikt til å ikke overvurdere sine evner, har et bra grunnlag for å bli bedre, og motsatt. Det er noe med det å tro på et forbedringspotensiale, og det er vanskelig hvis man allerede tror man er bra nok. Dessuten er alle partnere forskjellige og derfor kan man ikke alltid overføre tidligere erfaringer til neste partner. Man må være innstilt på å lære å kjenne en ny partners spesielle "knapper". Å tro at man kan trykke på de samme knappene man alltid har gjort kan føre til fiasko.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har aldri hørt en klage... ...dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg