sissel- Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jd-scrubs jeg kan få til det med vilken som helst person, av begge kjønn og alle aldre!! i en badstu.. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 2 jokk også blir det blårøyk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Mitt eneste problem er at orgasmen kommer fort om det er lenge siden forrige gang jeg hadde sex. Men det problemet regner jeg med er relativt normalt for alle. Ellers vil jeg skryte litt av meg selv og komme med påstanden at jeg er ganske god i senga. Har skjedd gjentatte ganger at offeret(damen) har fått flere orgasmer enn meg. Så noe riktig må jeg gjøre. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Mitt eneste problem er at orgasmen kommer fort om det er lenge siden forrige gang jeg hadde sex. Men det problemet regner jeg med er relativt normalt for alle. 9389081[/snapback] Velkjent fenomen. Når det er sagt tror jeg enda jeg er knøvlete, men det kommer seg! Lenke til kommentar
neadii Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Er vel kun god med hånda mi jeg. Har ikke hatt sex nei, er 16 år. Edit: Men jeg har ingenting imot å ha det da! Endret 30. august 2007 av neadii Lenke til kommentar
stngard Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Noe dere kan prøve ut og som jeg vet jentene liker, er det å ikke gjøre dere ferdig. Jeg vet det kanskje høres litt søkt ut fra deres ståsted, men for jenta så er det ikke alltid så utrolig viktig at man kommer. Til å begynne med er jo det vanlig praksis, men etterhvert blir det kjedelig å bare "begynne å tafse, klå litt mer, putte tingen i henne og kjør på til det er ferdig." Så legger man seg til å sove som oftest. Kjedelig greier. Vi pleier aldri å gjøre oss helt ferdig. Vi ligger og koser først og gjør det til en kommunikasjonsgreie. Ser på hverandre, koser, prater en del. Sånn at jeg faktisk sjeldent penetrerer henne, og om jeg gjør det, så er det bare litt. Aldri sånn at jeg kommer eller noe. Ofte er det for å unngå at hun blir sår, for det skal ikke alltid så mye til. Og om det skjer, så mister de futten. Og om dette skjer ofte, gang på gang så kan det hende dama mister lysten generelt. Og da sitter du fint i det om du ikke er av den typen som ikke klarer å fornye deg! Men dette skal jeg fortelle dere gir mere gnist og dermed mere sex i hverdagen! 9282973[/snapback] Damn, det må jeg si! En som kan sakene sine! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Spørs veldig hvem jeg er med. Er det med en jeg egentlig ikke bryr meg stort om eller liker noe særlig, legger jeg ikke like mye i det som med en jeg har følelser for. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Så god: |-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------| Endret 7. september 2007 av DukeCoke Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har da ikke hørt noe klaging, men det er sikkert rom for forbedring Erfaring kommer med tid, å man lærer jo så lenge man lever Lenke til kommentar
IndR Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ettersom at jeg aldri har hatt fast dame, eller er ganske ung, så tror jeg at jeg har mye å lære. Men for alderen tror jeg at jeg er ganske god, fordi jeg har hatt en del seksual omgang til min alder å være i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Første prior er hvertfall at hun skal ha det bra! Er ikke så veldig erfaren, men synes nå jeg blir bedre Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg er så god at jeg aldri har fått noen som helst form for klage på noe, noensinne. Kanskje ikke så rart siden jeg aldri har hatt sex. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Så utrolig god at alle jentene stormer til jobben min og står i kø! Faktisk så ble jeg spurt om å bli med gjem til ei etter nattvakta mi, men som den keggasen jeg er. Sa jeg "nei beklager, jeg har dame" Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Ikke god nok. Endret 9. september 2007 av Q-melk2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tja.. Med noen har jeg god sex, og noen har jeg dårlig sex. Tror stikkordet for at sexen skal bli bra er kommunikasjon It takes two to tango Lenke til kommentar
Kizila Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jeg må si at jeg er god, og ikke så god. Når jeg virkelig er i humør, så får ikke typen prate på lang stund, eneste han kan si er WOW! Men så kommer de resterende 70 % av tiden der jeg er kun middels. noen sinne (sjeldent, men det hender) kan jeg være rett og slett kjedelig partner i sengen . Men det blir alltid bra for jeg har en god partner Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Ofrene mine får orgasme®. Så jeg gjør vel noe riktig. Men det er alltid rom til forbedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg