psyches Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Er du et norskvilldyr eller en føler du deg forsatt som en klønete fjortiss? Hva gjør deg så bra og hva gjør deg dårlig? Hva skulle du ønske du var bedre i? Og hva vil du si er dine beste triks i sengen? Siden dette er litt personlig emne så er det alltids lov til å bruke gjestefunksjonen Endret 19. september 2007 av Hansen Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Føler meg grei i senga jeg.. Etter hva andre jenter har sagt, men kunne vist mer hensyn til jenta kanskje Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Er det ikke fantastisk hvilken mengde papirarbeid alle disse forumreglene fører til eller hva? Nei, en ting er sikkert. Sex er som livet, alltid noe nytt å lære =) Personlig putter jeg meg selv midt på treet for alderen min, ikke noe Brad Pitt men heller ikke på bunn. Endret 12. august 2007 av Frysning Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Siden dette er litt personlig emne så er det alltids lov til å bruke gjestefunksjonen Dette blir, som TWFA nevnte i den stengte tråden, en vurderingssak for hvert eneste innlegg, og ingen garanti du kan gi på forhånd. Personlig putter jeg meg selv midt på treet for alderen min, ikke noe Brad Pitt men heller ikke på bunn. Hva legger du i det? Er Brad Pitt så god i senga? Hvordan vet du i tilfelle det? Hva angår meg selv, anser jeg vel meg selv også midt på treet - noen ting har telt veldig positivt med, andre ting har trukket en del ned. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Han er sammen med godbita Angelina Jolie, og det skal vel litt til for at hun skal bli fornøyd ? Lenke til kommentar
warneck Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg er så god at selv gud skjelver av frykt for at jeg skal overbefolke jorden! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Alle er forskjellige. Noen klarer eg å tilfredstille, andre ikke. Noen klarer å tilfredstille meg, andre ikke. Eg er kanskje relativt sjokkerende ærlig og åpen om slikt, og ved forrige ons spurte eg dama etterpå: "du virket ikke som du hadde det godt, hva gjorde eg galt?". Hun ble paff og stammet noe om at hun ikke klarte å konsentrere seg. Helt greit det, men det virket som en bløff der og da. Går jo ann å være ærlig Ellers tar eg det med stor ro. Eg kommer stort sett hver gang. At dama ikke kommer er ikke ALLTID mitt ansvar og hu får jobbe litt for det selv også. Som ei anna sa, "er du ferdig? eg har ikke kommet enda...". Da var eg drittsekk og svarte "og hva har du bidratt med?". Vi er for øvrig gode venner i dag, men ikke mer Og eg lærer noe hver gang. Noe som er litt av sjarmen, ofte Lenke til kommentar
Debate Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det spørsmålet der skulle nesten, bare nesten hatt premie! hahah takk for en god latter Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er da ikke helt ubrukelig Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg lurer på hva du legger i å være "god" jeg... Lenke til kommentar
Debate Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er da ikke helt ubrukelig 9261288[/snapback] Ikke veldig langt unna Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Akkuratt nå føler jeg meg helt gjennomsnittelig. Men jeg er sikker på at når jeg får et par år på baken så vil jeg si at jeg ikke viste hva jeg snakket om For å være helt realistisk... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg føler meg som en newbie. Men Julie kommer da (Noe hun ikke har gjort med noen andre). Jeg har det godt, og jeg vet hun setter pris på litt tunge action Men føler meg fortsatt som en newbie. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 avhenger av jenta seff som oftest har jeg selvtillit nok til ikke å føle meg som n00b, men jeg har da ikke fått noen klager enda Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hm, tror nok jeg er sånn midt på treet ja. Aldri fått høre noe negativt og føler jeg ikke ligger der som en stokk og venter på å få nytelse liksom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har fått høre at jeg nok er litt bedre enn gjennomsnittet. Meeeeeen det kan selvfølgelig være ljug da Lenke til kommentar
Debate Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Så lenge det er digg for begge parter, er det akkurat det samme om man er newb eller ikke, min mening. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg føler meg som en newbie. Men Julie kommer da (Noe hun ikke har gjort med noen andre). Jeg har det godt, og jeg vet hun setter pris på litt tunge action Men føler meg fortsatt som en newbie. 9261487[/snapback] Du er ikke newbie Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Bort.. Endret 16. oktober 2008 av Marius E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg