Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor god er du i sengen?

psyches

Anbefalte innlegg

Er du et norskvilldyr eller en føler du deg forsatt som en klønete fjortiss? Hva gjør deg så bra og hva gjør deg dårlig? Hva skulle du ønske du var bedre i? Og hva vil du si er dine beste triks i sengen?

Siden dette er litt personlig emne så er det alltids lov til å bruke gjestefunksjonen :)

Endret av Hansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke fantastisk hvilken mengde papirarbeid alle disse forumreglene fører til eller hva?;)

Nei, en ting er sikkert.

Sex er som livet, alltid noe nytt å lære =)

Personlig putter jeg meg selv midt på treet for alderen min, ikke noe Brad Pitt men heller ikke på bunn. :wee:

Endret av Frysning
Lenke til kommentar
Siden dette er litt personlig emne så er det alltids lov til å bruke gjestefunksjonen  :)
Dette blir, som TWFA nevnte i den stengte tråden, en vurderingssak for hvert eneste innlegg, og ingen garanti du kan gi på forhånd.

Personlig putter jeg meg selv midt på treet for alderen min, ikke noe Brad Pitt men heller ikke på bunn. :wee:
Hva legger du i det? Er Brad Pitt så god i senga? Hvordan vet du i tilfelle det? :p

Hva angår meg selv, anser jeg vel meg selv også midt på treet - noen ting har telt veldig positivt med, andre ting har trukket en del ned.

Lenke til kommentar

Alle er forskjellige. Noen klarer eg å tilfredstille, andre ikke. Noen klarer å tilfredstille meg, andre ikke.

Eg er kanskje relativt sjokkerende ærlig og åpen om slikt, og ved forrige ons spurte eg dama etterpå: "du virket ikke som du hadde det godt, hva gjorde eg galt?". Hun ble paff og stammet noe om at hun ikke klarte å konsentrere seg. Helt greit det, men det virket som en bløff der og da. Går jo ann å være ærlig :)

Ellers tar eg det med stor ro. Eg kommer stort sett hver gang. At dama ikke kommer er ikke ALLTID mitt ansvar og hu får jobbe litt for det selv også. Som ei anna sa, "er du ferdig? eg har ikke kommet enda...". Da var eg drittsekk og svarte "og hva har du bidratt med?". Vi er for øvrig gode venner i dag, men ikke mer :p

Og eg lærer noe hver gang. Noe som er litt av sjarmen, ofte :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...