War Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Web siden Jeg fant ingen webside design layout forum her så jeg bruker denne, riktig? Kritikk Endret 12. august 2007 av War Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Du har vel truffe riktig forum ja. Emnetittelen burde du forbedre, though. Heilt grei side du har der, enkel og oversiktlig. Ting du bør vurdere å gjere om: - Skal du la sida ha statisk høgde, og tvinge besøkande til å måtte "bla om" opptil fleire ganger for å lese ein enkelt seksjon? - Headeren er litt..kjedelig. Litt rart plassert òg. Den har på ein måte ingenting med sida å gjere der den står. - Typografi i innholdsfeltet kunne vert meir spennande. Endret 12. august 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
War Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) kk. Den er grei. Prøvde å gjøre noe annerledes, men ikke alltid jeg treffer rett på spikerhodet Haraldson sorry, jeg kan ærlig talt si jeg ikke fikk med meg alt i /sticky threade. Du kan bare slette dette innlegget, får ikke til å endre emne tittelen. Liker at dere har konstruktiv kritikk her. Setter pris på det! Endret 12. august 2007 av War Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 syntes det var en knall side du hadde laget! Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nydelig. Liker stilen din, kjenner meg også en smule igjen i den . Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tråden stenges, da emnetittelen fortsatt er den samme, etter oppfordring om å endre denne slik at den følger retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg