Gå til innhold

Til dere bråkmakere..

Anbefalte innlegg

Absloutt alle som bråker i fylla er tapere eller føler seg som tapere på minst et felt og har store mindreverdighetskomplekser rundt dette. Når de er fulle skal de hevne seg på de de tror er mer vellykkede enn dem på dette feltet.

9261770[/snapback]

veldig enig det det.. det kan også være mye av grunnene til at flest av de som banker opp er innvandrere, kulturen deres preges av det de kaller "ære" og "respekt," men dems syn på ære og respekt er helt fleil spør du meg... det å gå rundt å banke opp folk som er mer velykkede er bare ærelæst tull, og i hvert fall når de skal gå 20 mot 1 fordi de ikke tørr slåss likeverdig

9261859[/snapback]

Når det er snakk om blind vold på fylla så er nok feltet mer enn dominert av nordmenn. Norsk drikkekultur, pluss hverdagslig sjananse, gjør at veldig mange nordmenn taqr det ut i helgene, og det ofte blir aggressivt.

9269530[/snapback]

Nå er det riktignok flere ikke-innvadrere enn innvandrere, men jeg har aldri opplevd aggresive tilnærminger fra innvandrere (dvs med det forbeholdet om at endel snakker så gått norsk at det er vansklig å skille når man fllesnøvler, og det er jo en bøling innvandrere som er hvite i huden også, og forsåvidt motsatt). og flere ganger opplevd det fra ikke-innvandrere.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å se meg passe lei av at vi nordmenn glorifiserer oss selv, vi har en dårlig drikkekultur i Norge, og det er det som skaper blind vold, ikke innvandrere. Selv om begge grupper utøver blind vold, i liten eller stor grad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...