Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Heisann, jeg holder på å mekke web-side til min søster, men hun skriver en del historier og derfor vil jeg helst ha en enkel måte å laste nye historer opp og vedlikeholde gamle. Jeg vil helst ha no ala slik som avisene har, bare gratis og i enklere versjon. Håper dere forstår hva jeg mener. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Mener du et program for å få lastet filene opp på nettet til siden? Isåfall bruker jeg smartFTP.. det er knall men vet ikke om det var det du spurte etter, men håper det hjalp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nei det var ikke det jeg mente, men det ser ut til at jeg fannt noe som kunne hjelpe med. Word Press ser lovende ut. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 åjaa.. nå skjønner jeg.. Jeg fant flere lignende Word Press.. Selv bruker jeg e107 http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=107 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå