War Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Slettet ikke skrevet av meg! Endret 12. august 2007 av War Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Så... Hva er en banner uten resten av websida? Og hva har menyen med banneren å gjøre? Ellers ganske så tøft, men blir tvilende når det det fokuseres på er fancy grafikk i banneren, og ikke resten av siden i det hele tatt. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Litt irriterende den røde kanten akkurat der den møter linsa på kameraet, om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Kan bli tøft om du får til å kjøre heile websida i samme stil. Banner (eller "topp" som eg vil kalle det på norsk, sidan bildet inneheld både overskrift og meny) aleine gir meg ingenting, desverre. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Slettet ikke skrevet av meg! Endret 12. august 2007 av War Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Er ingenting i veien med å lage meny i "banneren", som du kallar det, men resten av sida må stå i samme stil og henge saman med det du har der for at den skal ha nokon form for verdi. For all del, stilig på det reint grafiske, men unyttig uten ei side i samme stil rundt seg Edit: Forresten, om eg hadde vore deg, hadde eg iallefall rotert det midterste biletet berre eit par grader. Ser litt snålt ut når det er heilt vassrett. Endret 12. august 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
War Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Slettet ikke skrevet av meg! Endret 12. august 2007 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå