volvolvr Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Noen som vet om Dark Dog er å finne i hele tatt i butikker i Norge? Har ikke sett på flere år, og savner den jeg, var en av de bedre energidrikkene og minner meg om da jeg var mindre. Så jeg startet en underskriftskampanje for å prøve å samle mest mulig stemmer for å få den tilbake i butikkene igjen! Lyst å hjelpe til? Klikk innpå her: Dark Dog Underskriftskampanje Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Å hellige banan! Jeg brukte så latterlig mye penger på DG før. MÅ få den tilbake! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Om du reformulerer teksten du skrev i underskriftskampanjen så kanskje Reitan og Hagen vil sperre øynene opp. 75 smileys, tegnsetting ut av en annen verden og kjip formulering pleier å virke i negativ retning. Dark Dog var fin den. Jeg drakk en del av den for 5-6-7 år siden, men den overlever ikke et marked med 10 andre energidrikker, slik det er nå. Lenke til kommentar
volvolvr Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Om du reformulerer teksten du skrev i underskriftskampanjen så kanskje Reitan og Hagen vil sperre øynene opp. 75 smileys, tegnsetting ut av en annen verden og kjip formulering pleier å virke i negativ retning. Dark Dog var fin den. Jeg drakk en del av den for 5-6-7 år siden, men den overlever ikke et marked med 10 andre energidrikker, slik det er nå. 9262617[/snapback] De ser jo ikke underskriftskampanjen, såvidt jeg vet hvertfall.. Skal sende inn stemmene om det blir nok av de. Og 75 smileys?? Littegranne overdrevent kanskje... Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Har smakt det en gang og syntes det var kjempedigg. Forresten: Er det 18 års grense på det? I noen butikker mente de det og andre ikke. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Husker vi sneik oss ut av skolegåren på barneskolen og kjøpte Dark Dog i kiosken over gata. Haha, så ble vi "busta" og fikk en skjennepreken om at det hemmet vekst og at vi aldri ville bli stor om vi drakk det der Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Dette er en god energidrikk jeg gjerne skulle ha sett tilbake i butikkhyllene. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det ikke ganske likt Battery? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Når vi er inne på energidrikker, noen som husker hva den andre drikken het? Den med en avlang boks, den drakk jeg mye av ass! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Ey, Dark Dog har jeg glemt helt av. Ikke verst den der. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg savner Bawls Guarana jeg... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Når vi er inne på energidrikker, noen som husker hva den andre drikken het? Den med en avlang boks, den drakk jeg mye av ass! 9328863[/snapback] Den het Magic. Sammen med Battery og dark Dog var dette de tre første energidrikkene på det norske markedet. Av de tre er det bare Battery som er å finne i butikkene i dag, og den har sunket betraktelig i pris siden lanseringen. Mener å huske at den kostet rundt 20 kroner i starten, nå får man den til 12-14 kroner i de fleste dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Når vi er inne på energidrikker, noen som husker hva den andre drikken het? Den med en avlang boks, den drakk jeg mye av ass! 9328863[/snapback] Den het Magic. Sammen med Battery og dark Dog var dette de tre første energidrikkene på det norske markedet. Av de tre er det bare Battery som er å finne i butikkene i dag, og den har sunket betraktelig i pris siden lanseringen. Mener å huske at den kostet rundt 20 kroner i starten, nå får man den til 12-14 kroner i de fleste dagligvarebutikker. 9366951[/snapback] Tror den har økt i kiosker. Betalte nettopp 26 kroner for en Battery på en bensinstasjon. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Åhhh, jeg stemmer for å få tillbake Magic, den var namm den! Jeg betalte 25 for battery på shell i går... Edit: Endret 29. august 2007 av Best0 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Oi. Med den flasken så det ut som noe giftig xD. Dark dog smaker sikkert godt dog. Endret 30. august 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) DD smaker fortreffelig skal jeg si deg. Og det var en genial flaske den hadde Endret 30. august 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå