Gå til innhold

program for passord

mfb

Anbefalte innlegg

trenger et program som gjør følgende:

når folk logger seg på en internettside på pc'en min kan jeg etterpå gå og finne ut hva det passordet den personen brukte var. hørt om folk som har brukt dette før, men vet ikke hvor jeg får tak i dette.

noen som kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der kan du bare drite i, umoralsk og teit.

Tror ikke noen kommer til å hjelpe deg med dette her, dessuten strider det mot retningslinjene.

Dersom du skal ha tak i et slikt program, får du enten lage det selv eller få tak i det andre plasser.

Endret av alex503
Lenke til kommentar
men i svarte faen da, forum er for hjelp, ikke for at folk skal kritisere så sug kuken min, faen ass. bare link til hvor jeg kan laste ned en keylogger, vet ikke engang hvordan det funker

9260208[/snapback]

Haha, genialt ;)

Men keylogger er da ikke ulovlig?

Lenke til kommentar
skjønte ikke så mye jeg, kompilert? .NET installert? hva betyr det?

9260321[/snapback]

.NET er et sett med verktøy som korter ned tiden man bruker på å lage programmer.

For deg som slutt bruker, vil det bare si at du må installere noe ekstra.

Du får resten på pm, sek.

For de andre som lurer, her er en kopi av PM han fikk tilsendt:

Du må laste ned denne her:

Link

Det er mulig du allerede har installert dette, bare prøv å åpne .exe filen. Får du en advarsel som sier noe er galt, må du laste ned det over.

Her ligger selve programmet:

link

Jeg kalte den det, fordi det ligner på noe annet windows har kjørende i bakgrunnen.

Readme ligger også ved, lykke til.

Prosjekte jeg kompilerte ligger her:

link

Som dere ser, en veldig basic keylogger, ikke for avansert.

Gratis også.

Endret av Frysning
Lenke til kommentar
men i svarte faen da, forum er for hjelp, ikke for at folk skal kritisere så sug kuken min, faen ass.
#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...