Gå til innhold

Webcam starter ikke på Hp DV9510[SOLVED]

Espen_k

Anbefalte innlegg

Webcam'et på min splitter nye pc funker ikke takket være en grusomt klåfingret kompis, hva kan være problemet?

Jeg åpner jo vanligvis quickplay menyen, deretter trykker jeg inn på menyen hvor jeg kan få fram kameraet, der dobbeltklikker jeg på "HP Webcam", men ingenting skjer.

Når jeg prøver å se fra kameraet i innstillingene på msn så står det at kameraet er i bruk av et annet program, uten at det da er det.

Takker for hjelp.

EDIT: Jeg beklager så meget!

Kameraet har vært ute av stand i en uke nå, jeg testet det før jeg skrev denne topicen, da virket det ikke.

Etter jeg skrev denne topicen så begynte det å fungere, uten at jeg har gjort noe som helst faktisk.

Litt typisk, men uansett bra.

Endret av Espen_k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hVILKE VERDER PÅ VISTA YTELSE FÅR DU PÅ DENNE ?

Webcam'et på min splitter nye pc funker ikke takket være en grusomt klåfingret kompis, hva kan være problemet?

Jeg åpner jo vanligvis quickplay menyen, deretter trykker jeg inn på menyen hvor jeg kan få fram kameraet, der dobbeltklikker jeg på "HP Webcam", men ingenting skjer.

Når jeg prøver å se fra kameraet i innstillingene på msn så står det at kameraet er i bruk av et annet program, uten at det da er det.

Takker for hjelp.

EDIT: Jeg beklager så meget!

Kameraet har vært ute av stand i en uke nå, jeg testet det før jeg skrev denne topicen, da virket det ikke.

Etter jeg skrev denne topicen så begynte det å fungere, uten at jeg har gjort noe som helst faktisk.

Litt typisk, men uansett bra.

9260059[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...