Veritas Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 driver å lager og redigerer film av en masse bitmapfiler. når jeg velger sakte kino ved hjelp av mindre % spillehastighet hakker filmen veldig. Noen annen måte å få sakte kino på eller er det noe jeg kan gjøre med det? -johan Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Nå er det en stund siden jeg brukte Premiere men tror ikke det er noe annet du kan gjøre. Husker jeg riktig er det vel slik at du må ha frame-blending PÅ for å gjøre det mykere. Det må nødvendigvis bli litt hakkete hvis du senker hastigheten mye, da originalmaterialet ikke er filmet med mer enn 25 bilder i sekundet... Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Det må ikke det. Når jeg bruker videomach for å få sakte får jeg et helt fint og "smooth" bilde, uten hakking. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Mulig du har rett i det (Premiere er ikke noe favoritt hos meg). Prøv følgende: Bruk det samme klippet i begge programmer, senk hastigheten med like mye, ha frame-blending på i Premiere. Stor forskjell? Det er mulig du kan få noen "jaggies" i Premiere (det er noen år siden jeg var "tvunget" til å bruke programmet) hvis dette er tilfellet kan du jo sette på de-interlacing på klippet også... Lenke til kommentar
Veritas Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 Takk skal du ha, det med nonflicking fungerte! ER det noen som vet hvordan jeg får til å legge tekst over en film i premiere? (mens filmen går i bakgrunnen). Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 ER det noen som vet hvordan jeg får til å legge tekst over en film i premiere? (mens filmen går i bakgrunnen). Er vel bare å legge en tittel i videosporet ovenfor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå