tZar Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Synes sort i grillen så bra ut. Særlig siden 50 metringene dine er blanke så står de fint mot den sorte grillen bak. 9452451[/snapback] Kunne ikke vært mer enig, det ble veldig bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Da har jeg kjørt bilen ca 450 km denne helga, fungerer fint men har misstanke om at platinastiftete skulle vært byttet. Da er felger til vinter-bruk sandblåst og grunnet. Batteri kassen har jeg også sandblåst og grunnet. Passerte 65000 på turen! Men jeg må si at den var ikke stille og trengte gjerne ett par gear til i 115 km/t... Lenke til kommentar
tZar Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kom vel ikke som noe sjokk at bilen ikke var lagd for hastigheter over 100 ? Hvordan sandblåsningsutstyr bruker du? Kompressor osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kom vel ikke som noe sjokk at bilen ikke var lagd for hastigheter over 100 ? Hvordan sandblåsningsutstyr bruker du? Kompressor osv? 9463241[/snapback] Merkes fort at bilen ikke er konstruert for mer enn 80... i 120 kjennes det ut som man kjører i 200+... Vanlig kompressor, handholdt sandblåser (ikke kabinett) og vanlig sort sandblåser sand. Billig utstyr men fungerer fint. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ok, bruker selv Biltema sin pistol, en vanlig 24 liter/1.5 hk kompresor og Biltema sin sand, og skulle jeg hatt samme resultat som deg, måtte jeg ha holdt på et år. Er vel muligens kompressoren som er for svak hos meg. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Synes svart grill blei ganske bra, eg ville lakkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Synes svart grill blei ganske bra, eg ville lakkert. 9465404[/snapback] Skal gjøre det, har funnet ut at jeg skal prøve å lakkere bilen istede for å rulle den. Sliter med å få tak i nytt luftfilter, mulig jeg må modifisere ett. Tror også jeg skal prøve å kjøpe platinastifter til kadett c 1200 (mye lettere å få tak i) og kondensator som står i stil med disse, må være mulig å tilpasse.. Håper.. Endret 10. september 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
tZar Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Du kan jo prøve å få en av disse til å sende til Norge: http://cgi.ebay.co.uk/Vauxhall-Viva-Chevet...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/AIR-FILTER-FOR-VAUXH...VQQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Du kan jo prøve å få en av disse til å sende til Norge:http://cgi.ebay.co.uk/Vauxhall-Viva-Chevet...1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.co.uk/AIR-FILTER-FOR-VAUXH...VQQcmdZViewItem 9469394[/snapback] Flott forslag! får ikke den øverste lnken til å fungere.. Men har vært å plaget besetningen på mekonomen, der fant vi ut at stiftene til kadett C 1200 ikke var så veldig ulik stiftene jeg har og er kanskje mulig å modifisere. Tror jeg skal få det til! Siden bilen ikke finnes i noen av deres databaser så skal dem ha all æra da dem satte seg ned med det gamle luftfilteret og målte seg frem og lette i kataloger til dem til slutt fant filteret! Dette er service! (det gamle luftfilteret hadde ikke noen form for nummer stemplet inn) Luftfilter og kondensator til stiftene er bestillt Vinterfelgene er lakkert og vinterdekk er innkjøpt! går for orginal dekkdimensjon på vinter (165 80 R13) Bilder kommer i morgen da jeg skal få dem på felgene Endret 11. september 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
tZar Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Prøver igjen på den ene linken: http://cgi.ebay.co.uk/Vauxhall-Viva-Chevet...1QQcmdZViewItem Er i alle fall vauxhallgreenparts som er selger hvis linken fortsatt ikke fungerer. Nå fant du jo til slutt et filter på Mekonomen da, men Ebay kan være kjekt for å finne deler senere. Hvilket filter fant du som passet på Mekonomen? Edit: av en eller annen grunn fungerer ikke linken første gangen, men hvis du limer inn linken på nytt igjen i adresselinja (blir redirecta, så da properties på linken her) i det vinduet som blir åpnet, så fungerer det. Endret 11. september 2007 av tZar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Sorry men får ikke opp den siden.. Filteret som ble bestillt var ett fram filter, men filter nummer har jeg ikke aning om. Vinterdekk er omlagt og balansert i dag! Felgene er lakkert med vanlig sølv felglakk på sprayboks. Prøver også å oppdrive en "hjul-kapsel" som jeg mangler, mangler også noen ringer som sitter i ytterkant av felgen. Begge disse vives bra på bildet om den sorte grillen Lenke til kommentar
tZar Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bare skriv inn 150158834549 i søkefeltet på Ebay.co.uk, så kommer du på riktig sted. Er godt mulig du finner de andre tingene du trenger på Ebay Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Se der ja, orginal filter og greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå