enterhaa Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei. Har en Siemens SX1 liggende som har fungert lenge, men plutselig skjedde det noe. Når jeg skrur på mobilen kommer det vanlige oppstartsbilde, men rett før jeg rekker å taste inn pin-koden skrur den seg av! Noen som ved hva dette kan være? Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Lite strøm ..? 9261200[/snapback] Neinei, den lager jo den velkjente lyden ved lite strøm. Har ladet den full, men den fungerer fortsatt ikke, noen som vet? Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 INGEN SOOM VEET? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har du prøvd å lade telefonen lengre perioder? Hvis telefonen har ligget lenge uten å bli brukt kan batteriet lades helt tomt, noe som vanligvis ikke skjer ved normal bruk Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Har du prøvd å lade telefonen lengre perioder? Hvis telefonen har ligget lenge uten å bli brukt kan batteriet lades helt tomt, noe som vanligvis ikke skjer ved normal bruk 9266783[/snapback] Det kan vare mulig, men det skjedde samtidig som jeg brukte den en del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå