Scotty Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei. Har noen episoder av en serie hvor lyden ligger ca 1,5 sekunder etter videoen. Vet dere om et program som gjør at jeg kan endre dette? Altså flytte lydbåndet litt så videoen og lyden kommer overens? Hjertelig takk. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Vil du ha en permanent eller temporær løsning? Dersom du er ute etter sistnevnte, vil jeg anbefale Mplayer (SMplayer om du foretrekker GUIs). Der kan du forskyve lydkanalen med tastetrykkene - og +. Hva permanente løsninger angår, er det ikke like lett å nevne noen spesielt da du ikke spesifiserer videoformatet. Jeg kan bare anta serien er i det mest vanlige formatet, AVI, hvilket kan bli utbedret med følgende program (vil jeg anta): http://www.gromkov.com/faq/faq2004-0064.html Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Takk for kjapt svar. Er .avi ja. Trenger ikke ha det permanent, så jeg laster ned mplayer nå og får prøve. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Ok dette ble litt for mye for en sliten person på kvelden. Jeg har sett på readme og diverse, men når jeg tykker på .exe filen starter det opp, men lukker seg selv igjen med en eneste gang. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Det er fordi du må kjøre den via kommandolinjen. MPlayer er pefekt for unix-elskende kommandonerder, men kanskje ikke like greit for dem som har annet å gjøre. Prøv ut SMPlayer (eller andre GUI-alternativer) før du gir opp programmet. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 SMplayer var litt lettere ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå