neoreborn Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 jeg driver og samler biler til en garasje på havna i første byen! jeg mangler ber EN bil, og den heter Mr.Whoopiee!! er det noen som vet hvilen bil dette er og hvor jeg kan finne denne bilen???!! jeg TROR det er en slags isbil (sett den EN gang!) hårper på ett svar så fort som mulig! takk!! 8) Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det er en isbil ja, bilen med den feteste fløyte lyden i hele spillet. Vist du bare har sett den en gang kan du ikke ha spilt så veldig lenge, bare vær tolmodig så dukker den nok opp før du aner det. Det er også litt større sjangse for å finne denne bilen mens du gjør "firefighter" mission. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Det er den bilen som er sjeldenest i spillet så vidt jeg vet, men hvis du kjører en del i havne-området så skal du møte på den en sjelden gang i mellom.. Tror jeg har lest at det er større sjanse for å møte på den på natta enn på dagen, men er ikke sikker.. Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Faktisk så møter du mr. whoppie utrolig ofte i Shoreside Vale i nærheten av villaene i Colombian Cartel området... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 gjør vigilante oppdrag, da dukker det opp masse sjeldne biler, kjør nærmt bilen du skal ta og trykk 2 ganger på start så hopper mannen utav bilen. da kan du kjøre på han så det kommer en ny bil du skal ta, og da dukker det opp trashmastere og mr. whopees. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå