tidus2k4 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Hei Holder på å bytte hdd på ps3'en nå, men den ene skruen stod bom fast, og gjengene (hvis det er sånn det skrives) er nå helt ødelagt. Det er en av skruene nedenfor. Noen som har noe tips til værktøy som kan få løs en slik skrue, utenom skrutrekker som tydeligvis ikke fungerer lenger. Bilde Sitter klar her med 250gb og gledet meg stort, så klarer 1 eneste skrue å ødelegg alt :\ Endret 11. august 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Viss PS3en tåler litt trøkk, kan du jo ta skrutrekkern inn i skruen og slå med hammer for og gjenge opp litt mer, er ikke helt sikker om dette går, men funket veldig fint på større gjenstander jeg har prøvd på Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Skuffen er forsovidt løs fra ps3'en, så det er verdt et forsøk.. kan ikke ødelegge så mye mer enn skruen, evt den gamle harddisken. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 hvis du har et flatt skrujern, legg det under skruen, så du får tilta den opp litt og så skru ut med det andre skruhjernet, funker alltid når jeg skrur på pcen! Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Angående dette med HDD bytte på PS3, alle spill, gamesaves, bilder, musikk og slikt blir jo da liggende på den gamle (orginale) harddisken. Hvordan kan jeg kopiere over det til den nye? Eller er man rett og slett nødt til å legge inn alt på nytt? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Angående dette med HDD bytte på PS3, alle spill, gamesaves, bilder, musikk og slikt blir jo da liggende på den gamle (orginale) harddisken. Hvordan kan jeg kopiere over det til den nye? Eller er man rett og slett nødt til å legge inn alt på nytt? 9260633[/snapback] Du kan bruke [system Settings]->[backup-tool], og kopiere alt over til en ekstern harddisk eller en minnepinne/minnekort (gjerne for liten plass). Eventuelt kan du kopiere bare det som er viktigst, savegames for eksempel tar liten plass. Man kopierer ved å trykke Trekant og Kopier.. Så når du har fått inn den nye harddisken, må du gjennopprette backupen du har tatt, eventuelt kopiere tilbake filene du har tatt sikkerhetskopi av. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 aiai hammertrikset funket.. takk og takk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 aiai hammertrikset funket.. takk og takk 9262135[/snapback] mitt triks? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Yessir.. ditt triks Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 250 gb? Hvor mye betalte du for den? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) skal vi se.. 1404 kr totalt med levering, men det ser ut som de har satt opp prisen litt? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1577402 Endret 12. august 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 hehe.. hammer funket bra.. hdd'en var allerede ute av ps3'en så ingen risk for å ødelegge noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå