Thom69as Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hva slags kamera bruker han Lars Monsen tro når han er ute i villmarken, er det noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det har jeg også lurt på, skal se om jeg ikke finner en mail adresse og sende en mail. Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ser at NRK har brukt mye Sony HVR-Z1E i det siste, siden det også tar opp i dvcam kvalitet. Ellers så tipper jeg at de bruker Betacam eller et digitalt betacm (i vertfall på de turene hvor han hadde kameramann). Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har fått svar på mailen nå: Stilbilder: Digitalt speilrefleks og lommekamera. MMS bilder som sendes hjem er tatt med Nokia N93 Video: Sony kamera, tilhører NRK, det er en del bilder av det og info om det på Siden for 365 dager på nordkalottenwww.nrk.no/monsen under bilder -> utstyr. Det er også noe info om det på forumet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå