Alcon Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Formaterte bort vista og la inn xp, så brukervennlig at det er irriterende. Men, jeg måtte jo skaffe trådløs driver, jeg gikk på hp og lastet ned programmet som stod der. Men så ikke ut til at den inneholdt drivere. Så jeg rota litt rundt og fant ut at det var Intel PRO/Wireless 3945ABG som sannsynligvis stod i pcen så jeg fant driverne til denne. Dette funket heller ikke så. Jeg kom selv på tanken at jeg kanskje trenger chipset drivere, men disse fant jeg heller ikke på hp sine sider. Er mye i behandle lista som mangler, derfor tror jeg at jeg trenger chipset drivere. Men hvor er stæsjet, ser ut til å være godt skjult. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Da må du finne ut hvilket chipset du har i maskina di. Noe annet jeg mener er merkelig her, er at HP selv sier at maskina di har en AMD Turion 64 X2 CPU, da er det vel lite trolig at det er Intel chipset? Om ikke HP tar feil selv da.. Link Om det skulle være feil info fra HP, så har intel et program som identifiserer hvilket chipset du har. Last ned her. Drivere til og verktøy for å finne ut hvilken WLANbrikke du sitter på finner du her. Driverne til Chipset finner du under chipset på venstre siden av denne siden. Endret 12. august 2007 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Identifiseringsprogrammet har jeg prøvd før og det tror jeg ikke oppdaget noe nettverkskort, ga bare en error. Enda en grunn til at jeg trodde det manglet chipset driver. Sjekker ut linkene du ga nå og ser om jeg får fiksa det. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Det är väl denne du søker? http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...&os=228&lang=en Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Ja det er amd turion, og jeg fikk ikke identifisert hvilket chipset det var ved hjelp av intel. Testet og den siste driveren men jeg ser fortsatt ikke ut til å få fikset problemet. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Nei, for med AMD turion så er det vel ikke et Intel Chipset i det hele tatt vil jeg tro, og da er det ikke rart at intelprogrammet kommer med feilmeldinger. EDIT: Det ser ut til at maskina di har et nForce chipset. Driveren ligger her. BTW: Google er din venn Endret 12. august 2007 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 BTW: Google er din venn 9266867[/snapback] Haha, ja når en vet de rette søke ordene blir det utrolig lett, jeg lo hvertfall av linken. Takk for hjelpen, regner med dette vil funke. Prøver det nå. Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Det var kun vista drivere og nvidia gir ikke ut bærbare hovedkort drivere fra sin egen side, så der var jeg like langt. Det trådløse nettverkskortet fikk jeg fikset, det var egentlig det viktigste! (Jeg liker ikke støtten HP gir >_<) Beklager den lille bumpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå