Corleone Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Skal snart kjøpe meg ny maskin og lurer på om jeg skal ha vann- eller konvensjonell kjøling. Jeg blir å dra den med på en god del LAN rundt om kring, så den bør være lett å få med seg. Er det noen der ute som har erfaring med dette? Tror jeg blir å satse på Chieftec Dragon DX-01W-D... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Ikke noe problem med vannkjøling da, sjekk vår artikkel om vannkjølt spillmaskin: http://www.overklokking.no/cooling/vann_ak...skin/index.html Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 26. september 2001 Forfatter Del Skrevet 26. september 2001 Jepp! Har leste den. Jeg leser alt med én gang det kommer ut på overklokking.no. Synes du at det er lett å dra med seg maskinen slik den er? Blir den tung? Jeg har lyst på en 100% gjennomsiktig vanntank, uten å plassere pumpa inni. Vil lage et lite vindu inn til tanken og plassere et blått neonlys bak, slik at kun det opplyste vannet vises Hva tror du om dette? Får en tak i slike vanntanker? Kanskje jeg må lage en selv. Noen tips om dette? [ Denne Melding var redigert av: Corleone på 2001-09-26 16:02 ] Lenke til kommentar
Novec Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 Får håpe Kjell Erik leser dette og kan svare deg, jeg har dessverre ikke så mye erfaring med maskina hans :wink: Trur det skal gå an å få tak i gjennomsiktige vanntanker, og det blir knallstilig med neon bak. Blir spesielt bra om du har farga vann og blacklite bak! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 27. september 2001 Forfatter Del Skrevet 27. september 2001 Hva er det en bruker for å farge vann dah? Konditorfarge? Har hørt at det ikke er så lurt å bruke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå