Jotun Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Skulle hatt en manual til stereoen i en mondeo 04 modell, ikke sony spilleren, men ford spilleren. Slik som f.eks på denne bilen: finn kode 10628013 Ligger feil i bilen! Irriterende! Det er en 6000CD tror eg den heter! Bildene og knappene i manualen stemmer overhodet ikke til den som står i bilen Er det bare å tusle fint innom en forhandler og spørre fint? Eller finnes noe slikt på nett kanskje? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Kan hende den ligger på nett, men å ta en telefon til forhandleren i morgen er ikke så vanskelig heller Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 hehehe... lurte jo litt på om det vil koste masse peng ja... ikke interressert i å betale for dette! Lenke til kommentar
varmluft Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg mistet også koden på min cd-spiller, Ford 6000CD EON, 97 Mondeo. Det er utrolig irriterende. Hvem vil stjele den dårlige spilleren. Hvordan finner jeg ut koden uten å kontakte verkstedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå