MDCCLXXVI Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Heisann! Etter ferieturen til tyrkia ble det noen godbiter jeg det for godt å finpusse litt på, og resultatet kan sees på flickr profilen min. Konstruktiv kritikk mottas med stor takknemlighet! -Strupstad For de med disablet signatur: http://www.flickr.com/photos/olsenlid/ Endret 11. august 2007 av Strupstad Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (61 photos) Det blir for mange, de fleste her inne gidder ikke engang å se til side nr. 2. Jeg annbefaler deg å legge ut 2 eller 3 av de beste bildene du har tatt, å spør om å få kritikk på dem. Og senere kan du legge ut 2-3 nye, hvis du føler for det. Men fra hva jeg så, så var det mange fine bilder her Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Tenkte bare på den første siden da! De fem første Men skal legge ut dem ut.. bare et lite ork å rezise dem for forumet her ;( Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Åpne Photoshop > Automate > Image processor > Sett in str og convert til sRgb > velg mappe > start process. Burde ikke kreve for mange kalorier =) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Problemet er bare å finne igjen alle bildene, da de ligger i mapper sortert etter måned, og dato inni der igjen Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 bare bruk img-taggen og url'en til bildet på flicr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå