Gå til innhold

Ny Laptop - Trenger Hjæælp

Anbefalte innlegg

Har fått behov for å skaffe meg en ny laptop og min stasjonære PC begynner å trekke på årene så jeg tenkte å slå to fluer i en smekk. Har tenkt å bruke laptopen til en del gaming og jeg lette etter en som kunne kjøre Age of Conan.

(Ja fysj forsinket igjen.) Da fant jeg denne :

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=53373# :dribble:

Er den et bra kjøp? Det største trekkplasteret er vel skjermkortet. Er kortet verdt det?

Ettersom om du bestiller maskiner fra DELL ikke kan forvente å få dem før julegavene i år så synest jeg den så ganske bra ut.

En del ekstra som jeg ikke trenger, men har ikke funnet en side hvor jeg kan konfigurere laptopen akkurat slik jeg vil ha den. Har aldri hatt bærbar før så jeg er ganske uvitende om prosessorer o.l. på bærbare.

Endret av NorthernAvenger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står : 'UBEKREFTET 13-08-2007'..

Kanskje julegavetips det også... :D

Tror det er et kanske bra skjermkort på den.

Sjekk også Zepto-bærbare som netshop selger..

SKAL du ha 17"? Eller holder det med 15,4"? 20"?

Mvh

Endret av krbalto
Lenke til kommentar
Står :  'UBEKREFTET 13-08-2007'..    

Kanskje julegavetips det også...    :D

Mvh

9259369[/snapback]

Hehe meget mulig det, men jeg lurer egentlig bare på hvor bra den er og om Go8700GT er verdt det mot 8600GT som du kan få i langt billigere bærbare.

Vil egentlig ha den så liten som mulig, men ikke om det går utover ytelse.

Om den bærbare kan kobles opp mot en ekstern skjerm så betyr egentlig størrelsen på skjermen på laptop lite. Jo mindre jo bedre.

Endret av NorthernAvenger
Lenke til kommentar
DEnne:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53294

Mvh

9259608[/snapback]

Ah yes, har sett på den siden den ble annonsert i USA, men den er for stor, for tung og ytelsen er heller ikke helt det jeg leter etter. Jeg tror jeg kommer til å gå for Toshibaen så snart jeg finner ut hva jeg må ha av programvare for å koble meg opp mot nettverket på skolen. Toshiba er den eneste produsenten som hittil bruker 8700 kort i følge nvidias lister. Men takk for hjelpen. Får se i tiden framover hva valget ender på til slutt.

Lenke til kommentar
DEnne:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53294

Mvh

9259608[/snapback]

Ah yes, har sett på den siden den ble annonsert i USA, men den er for stor, for tung og ytelsen er heller ikke helt det jeg leter etter. Jeg tror jeg kommer til å gå for Toshibaen så snart jeg finner ut hva jeg må ha av programvare for å koble meg opp mot nettverket på skolen. Toshiba er den eneste produsenten som hittil bruker 8700 kort i følge nvidias lister. Men takk for hjelpen. Får se i tiden framover hva valget ender på til slutt.

9259629[/snapback]

Skolen jeg går på har ett merkelig trådløst nettverk. En venn av meg kjøpte seg en laptop for bruk på skolen, men når han startet skolen kunne han ikke koble seg opp mot nettverket. IT-ansvarlig sa at det var pga. at han hadde XP Home Edition og ikke Professional. Har dere hørt noe om det/vet hvorfor Home ikke funker? Er litt redd for at Toshibaen ikke skal funke når jeg testern på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...