Triplex987 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei, Jeg har tenk å kjøpe meg ny Mobil, men vet ikke helt hvilken, så jeg håpet dere kunne hjelpe meg Fylte ut sånn Skjema-ting: Funksjoner: -Kalender: Ikke viktig -GPRS: Ikke Viktig -EDGE: Ikke Viktig -Email klient:Ikke Viktig Form: -IKKE klapp telefon -Vekt: Ikke Viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Skal tåle litt, men er ikke så viktig Skjerm: Fargeskjerm seff -Størrelse på skjerm: Helst litt stor -Touchscreen: Uhmm... Fins det Touchscreen til mobiler? o_o Pris: Jeg har mellom 1000 og 1500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): Ja Hvis med abbenoment, hvilket?: Netcom Young Talk Diverse: -Merke: Helst Sony Ericsson -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Hva er det? -Infrarød port: Ikke veldig viktig -Blåtann (Bluetooth): Ja -Internminne: Ganske mye plass -Minnekort?: Ja -MP3: Ja -Radio: Helst -UMTS: Hva er det? -Triband: Hva er det? -wLAN: ikke viktig - Mulighet for GPS: Ja - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ikke viktig -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?: Brukes til å sende SMS, MMS, og ringe litt, Men skal bruke den mest some MP3 spilller, og kanskje ha ett par video filer på den Håper noen vet om den perfekte mobil for meg! Lenke til kommentar
bllend0 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hei Hva med en SE W580i? Den er lekker samtidig som den har god batteritid Du får den til 1390 hos netcom shop med youngtalk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå