Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 @Afseth/Killeng: Helt i tråd med slik jeg har forstått det. At enkelte ikke er så nøye med hva som er til privat bruk (innkjøp av PC/hardware til seg selv/familie) og hva som *faktisk* kan dokumenteres er til drift av firma er så sin sak. (slik jeg har oppfattet fra ulike bekjente som driver "firma") . Det er jo faktisk grenser for hva skatte/avgifts-etat/revisjon kan (og bør) bruke tida på. PS. For å drive regnskapet/"produksjonen" tregner man en komplett PC til en tredjedel av hva ett 8800GTX koster(dvs. en billig bruktPC). Og nei. Man må ikke ha ett skjermkort i en PC. De aller fleste nøkterne bedrifter kjøper inn PC'er med IGP. Når det er sagt finnes det sikkert bedrifter/firma som driver med software-utvikling hvor kun det beste av hardware duger til det de produserer. Ad topic@ArcticOC: Nei jeg synes ikke Stretto er spesielt gode på pris generelt sett. I svært mange tilfelle er heller ikke det de har av vareutvalg noe de har eller kommer til få på lager. (F.eks. hk til s479 fra Aopen) Lenke til kommentar
hainz Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Aldri kjøp noe hos stretto.no som ikke er på lager. forventet leveringstid hos dem er bare tull. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Aldri kjøp noe hos stretto.no som ikke er på lager. forventet leveringstid hos dem er bare tull.Dette gjelder da alle nettbutikker. Komplett osv (de store) har flaks noen ganger, men sånn generelt så skal man aldri stole helt på "forventet leveringstid". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå