Ikke det? Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Herlig prosjekt! Må bare ha denne i mine innlegg for å kunne følge lettere med.. Lenke til kommentar
drz Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 kan også gå på valg også lagre i mine favoritter =) Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Forsåvidt sant, men benyttet også anledningen til å berømme trådstarter for innsatsen.. Lenke til kommentar
Znip Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Forsåvidt sant, men benyttet også anledningen til å berømme trådstarter for innsatsen.. Hehe, takk for det! Hjelper alltid på motivasjonen det Lenke til kommentar
>NightHawk< Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dette blir vel en bil av en annen verden. Følger ivrig med . Lenke til kommentar
Znip Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Dette blir vel en bil av en annen verden. Følger ivrig med . Hehe, takk for det! (Det skal ikke bli en eller anna ufo-mobil fra en annen verden da ) Litt bilder fra de siste dagene.. Den andre stolen har kommet, og har blitt montert. kappa noen firkantrør å borra hull i dem, brukte dem som adapter mellom understell å stol for å komme i en passelig sittehøyde Stabstag foran er pussa opp, med nye endeleddsarmer Så har jeg fått i motor'n. Sammen med polert topplokk, så har jeg lakkert motorrommet og innsuget svart Lenke til kommentar
drz Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg stemmer for at du filmer den første turen du har med denne bilen. Med et kamera som tar opp BRA LYD =D Lenke til kommentar
Znip Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg stemmer for at du filmer den første turen du har med denne bilen. Med et kamera som tar opp BRA LYD =D Hehe, vi får prøve på det Lenke til kommentar
Znip Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Idag kom flensene fra Tobben på MOGN også! Ser jo meeget bra ut, å passformen var perfekt Lenke til kommentar
drz Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 hvor lang tid regner du med at det er igjen før du kan ta bilen på en testdrive ?=) Lenke til kommentar
Znip Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 hvor lang tid regner du med at det er igjen før du kan ta bilen på en testdrive ?=) hmm.. testdrive må vi vel kanskje få til iløpet av høsten.. men tror ikke bilen blir ferdig før til våren Lenke til kommentar
>NightHawk< Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hvordan går det med sleden ? Lenke til kommentar
drz Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Flere som lurer på det =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 /mineinnlegg Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Må bare følge med på denne tråden jeg også. Utrolig grundig og skikkelig jobb du gjør, dette må bare bli rått når alt er skrudd sammen. Veldig inspirerende tråd for meg også som har planer om turbo om ikke alt for lenge. Klør nesten etter å begynne selv når jeg ser denne tråden. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 sykt gjennomført Hvor langt har du kommet på prosjektet ditt? Lenke til kommentar
Blade Banan Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 sykt gjennomført Hvor langt har du kommet på prosjektet ditt? Gikk prosjektet i knas, eller blei det ferdig noen gang ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå