Znip Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 en som turbo konvertert fe3 i denna Lenke til kommentar
Znip Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Kommet litt deler i det siste.. Walbro 255 lph pumpe Alu fuelfilter Clutchmasters FX100 Stage 1 clutch Montert : Så har det kommet et strammehjul Ferdig montert med deksel Så har det også kommet oljetrykksmåler. X-stykket gir også olje til turboen. Så må det mere tilpassing til på bakfangern : Lenke til kommentar
Znip Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Kom lønn og feriepenger idag.. Så har handla litt Ultralite Spec 18 x 7.5" med Toyo Proxes T1R 215/35 Bensintrykksregulator Fuelcell og skum fra gundersenmotorsport Ny bremsesylinder Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Lønn og feriepenger er flott, spessielt når du har noe å svi dem bort på Du har virkelig fått dreis på prosjektet ditt, blir spennende på se når du skal fyre opp motoren for første gang. Og ikke minst hvordan det blir å gå med programeringen megasquirt ECU`en (når den tid kommer). Endret 28. mai 2008 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har nesten ikke ord for hvor fett jeg synes dette prosjektet er. Stå på! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Huh over alt nå... Var jo så godt igang.. Ja ja ståpå, må følge med på dettan.. Ps ikke redd for at folk i hvite-frakker kommer og henter deg etter og gå offentlig med ett slikt prosjekt? Er på grensen av galskap, rett og slett nydelig galskap... Er fantastisk bra jobba! Lenke til kommentar
Znip Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 tuusen takk for fine tilbakemeldinger! Hyggelig å høre Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kan ikke få sagt det nok RÅTT prosjekt Lenke til kommentar
drz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Ja hva skjer? =) Vil veldig gjerne se hvor dette ender. Lenke til kommentar
Znip Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Litt smådeler må til.. Den universale bensintrykksregulatoren var bolt-on 8) Den gamle regulatoren.. ble bytta mot denne Og vips Så har bensintanken kommet.. Ville ha 30 liter, men den var de tom for.. Så ble 45l Så har jeg bestilt : enda en bøttestol + seler m3 sideskjørt (er ikke fan av så mye plastikk, men med lepper på fangerne foran og bak ville det jo sett dumt ut uten) olje catchtank stainless steel mufler 2.5" noe koblinger til IC rørgangen å noe annet rammel Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 moe sier meg at denne ikke skal på skilt? Lenke til kommentar
Znip Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 moe sier meg at denne ikke skal på skilt? vet ikke hva som sier deg det, men denne skal på skilter ja Lenke til kommentar
Znip Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Var innom Tess idag, å kjøpte noen nippler og slanger til bensinsytemet Noen bilder fikk jeg til, nipple til fuelfilteret nipple og lokk til fuelcellen Lenke til kommentar
Znip Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Kom litt deler idag også; Oil Catchtank, rustfri 2.5" muffler, ny brake master cylinder, og noen klemmer Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Veldig spennende prosjekt, en fryd å følge med på! Stå på videre Lenke til kommentar
Znip Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Veldig spennende prosjekt, en fryd å følge med på! Stå på videre Tusen takk for det! Lenke til kommentar
Znip Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 Gjort litt idag også.. Kun for det visuelle i motorrommet Gammel og ny Gammel og ny Lenke til kommentar
Znip Skrevet 2. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Har fått gjort litt smått ikveld også.. Fikk bilen på hjul å ga den en omgang med høytrykkspyler'n Et bilde av hvordan topplokket ble, ferdig pussa Arbeidsplassen min for kvelden, satte på kassa og startern.. Ulik starter på gasser og innsprut, så satt ei stund å funderte på dette Endret 2. juli 2008 av Znip Lenke til kommentar
Znip Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Kom litt deler idag også.. M3 sideskjørt.. ekke så fan av plastikk, men når fangerne skal få lippe så blir det så "tomt" i midten.. Enda en stol og 4punkt-seler Fikk sveisa på muttern fra IAT sensorn på innsugsrøret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå