Znip Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Da er kompisen ferdig med MegaSquirt stimulatoren! Han har gjort den ferdig hjemme hos seg.. Så starter vi på MS`en i jula regner jeg med! Lenke til kommentar
Znip Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Da har jeg fått flytta GT-motorn hjemmefra også.. Så starta på den ikveld.. Trenger noen lengre bolter, så får jeg satt den på motorstativet SKikkelige arbeidslamper i vintermørket hjelper jo alltids på Motoren hengt opp Motor og girkasse delt Svinghjul, clutch og trykkplate Lenke til kommentar
Znip Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Idag fikk jeg motorn opp på motorstativet..Måtte le litt, igår skulle jeg tappe den for olje.. og det kom ikke en DRÅPE. Så jeg trodde jeg hadde tappa den før en gang.. Så snudde motorn, å tok av bunnpanna... I sila til oljepumpa var DEN svæære isklumpen lol Må vel være regnvann som har kommet i motoren da den sto uten topplokk ei stund her i høst detta.. Så all oljen lå der i en dam.. Så da var det på igjen med banna og snu å tømme oljen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Dette prosjektet blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ingen tvil om at denna karen kan skru mmmm is med motorolje smak Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Dette er respekt mann! Digg bil fra før av :!: Og den bli diggere og diggere Virker som du har masse peiling på å skru og mekke Har lyst å gjøre noe sånt selv, men dette går ikke da jeg ikke har plass Stå på videre! Lenke til kommentar
Znip Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Tusen takk for svar! Har fått begynt litt på megasquirten igår og idag! Slenger opp noen bilder Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Meget imponerende. Du kan virkelig sakene dine Er du utdannet mekaniker eller noe, eller er det bare hobby? Det varmer hjertet mitt at noen gir en slik gammel sliter et nytt og verdig liv.. Lenke til kommentar
Znip Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Meget imponerende. Du kan virkelig sakene dine Er du utdannet mekaniker eller noe, eller er det bare hobby? Det varmer hjertet mitt at noen gir en slik gammel sliter et nytt og verdig liv.. Takker for det! Er nok bare en hobbymekaniker ja. Har ikke gått noe som har med mekanikk og gjøre på skolen heller.. Føler at jeg har lært en hel del masse på denna bilen Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 for å være hobbymekaniker så er du jekla flink synes jeg ihvertfall stå på artig å se og lese Lenke til kommentar
Znip Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 for å være hobbymekaniker så er du jekla flink synes jeg ihvertfall stå på artig å se og lese Tusen takk for det:) Litt bilder fra ikveld! Etter litt lodding måtte jeg sjekke spenningen på cpu sokkelen.. Skulle måle 5 volt på utvalgte pin`s Noe som var OK Så etter enda litt mer lodding, skulle jeg koble den opp mot pcen første gang.. Brukte et program som følger med Windows, Hyperterminal, for å se om jeg klarte å kommunisere med MS`en Ved og jumpe 2 pins i CPU sokkelen skulle mitt tegn komme tilbake til pcen.. noe det gjorde : Så var det litt lodding til før jeg satte i selve CPU`en i sokkelen, og kobla opp igjen, denne gangen i megatune. Om alt skulle være OK, skulle klokka telle oppover.. noe den gjorde! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Imponerende, kort og godt Gleder meg til å se denne ferdigstilt, særlig ytelsen. Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Dette blir bare bedre og bedre:D gleder meg virkelig til og se fortsettelsen Lenke til kommentar
Znip Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Imponerende, kort og godt Gleder meg til å se denne ferdigstilt, særlig ytelsen. Takk! Ja, gleder meg selv:D Ytelsen blir vel ikke all verden.. men satser jo på å få bilen så lett som mulig.. rundt 1000kg Så skal vel gå greit uansett Har fått gjort litt idag også.. MAP sensoren er også lodda på Nå fungerer stimulatoren og alle sensorene fint i megatune Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Knallbra at det fungerte da. Gleder meg til å se alt ferdig montert i bilen! Lenke til kommentar
Znip Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Knallbra at det fungerte da. Gleder meg til å se alt ferdig montert i bilen! Jepp, gleder meg sykt selv! Har kommet litt deler idag også.. Oljepumpe Ford Probe / 626 2.2 turbomanifold Turbosmart Boostcontroller .. Denne lille kar`n passa fint i hanskerommet Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 du er Råflink det må jeg bare få si , Foltt bil rett og slett Lenke til kommentar
Znip Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 du er Råflink det må jeg bare få si , Foltt bil rett og slett Tusen takk for det ! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette er knall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå