Znip Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Fint prosjekt *må følge med * 9501240[/snapback] Takker det er flott! Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ser ut til å bli en kul bil Lenke til kommentar
Znip Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Ser ut til å bli en kul bil 9521198[/snapback] Takker for det Da ser det ut til at jeg har funnet felgene jeg vil ha! De vil riktignok ikke bli handlet før på nyåret uansett Ultralite Spec 18" x 7.5 Pulverlakkerer de svart så tror jeg det blir bra (de på bildene er faktisk chrome) Hva synes folket? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Snasne felger. asbsolutt et godt valg. Lenke til kommentar
Znip Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Da har jeg gått amok på ebay igjen.. Oljeslange til turbo Snap-Off til rattet Denne må jeg jo ha Og ny spiller til GE`n min En liten presang til meg selv da jeg snart kjører opp igjen 5.3" touch screen Lenke til kommentar
Cthulu Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Fint fint prosjekt! Ikke min type bil, men imponerende hvor flink du er! Bli jo misunnelig, jeg og vil kunne så mye Stå på, blir nok bra! Lenke til kommentar
Znip Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Fint fint prosjekt!Ikke min type bil, men imponerende hvor flink du er! Bli jo misunnelig, jeg og vil kunne så mye Stå på, blir nok bra! 9613451[/snapback] Takker for det! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Mye betalte du for den flotte spilleren? Link? Lenke til kommentar
Znip Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Mye betalte du for den flotte spilleren? Link? 9627527[/snapback] Hei, den kom på 1750 kr inkl frakt (som var på 60 dollar.. garanti på frakt osv) http://cgi.ebay.com/POWER-ACOUSTIK-PTID-53...1QQcmdZViewItem Kommet et par pakker idag Lua Og snap-offen Lenke til kommentar
rublings Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ser ut som du har veldig god peil på hva du driver med. Stå på. Hvor mye har du brukt på bilen nå då? Ganske mye for å ha kostet 12k tenker jeg Hva tror du er realistisk med tanke på hk når du er ferdig? Lenke til kommentar
Znip Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ser ut som du har veldig god peil på hva du driver med. Stå på. Hvor mye har du brukt på bilen nå då? Ganske mye for å ha kostet 12k tenker jeg Hva tror du er realistisk med tanke på hk når du er ferdig? 9633066[/snapback] Tusen takk for det, står på som bare det jeg vettu ;D Jeg tror jeg har brukt ca 25k hittil.. Så må jeg plusse på ca 15k for felger, 5k for datasprut ++ , enda 5k på resterende på motor, og muligens ca 20-30k på lakk og den siste biten på eksteriør-siden Så havner vel på 70-80k bare i utgifter her da.. Mange vil vel si at det ikke er verdt på en slik bil, men bilen har en stor del av hjertet mitt Vel.. orginalt er det 120 hk. Turboen lader 1 bar, og bør helst ikke lade mer enn 0.9 konstant har jeg hørt. Innmaten skal ifølge andre tåle 0.9 bar (men dette gjenstår å se) , samme med drivverk. Og sammen med sprutet og muligens letta svinghjul tar jeg utgangpunkt i 200 hk, så får vi se hvor mye jeg tør å skru opp på trykk... Lenke til kommentar
Znip Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Da var rattet også ankommet Litt testing med kameraet.. Tja.. kjekt dette da Testa rattet i GE`n Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Faen, det rattet er så heftig rått! Har fryktelig lyst på ett sjøl... Hvor kjøpte du ditt, og hva ga du for deg? Hvis du vil opplyse om det da. Lenke til kommentar
Znip Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Faen, det rattet er så heftig rått! Har fryktelig lyst på ett sjøl... Hvor kjøpte du ditt, og hva ga du for deg? Hvis du vil opplyse om det da. 9646555[/snapback] Ja, det er ganske rått ja Kjøpte det på ebay.. http://cgi.ebay.com/OMP-OD-1979-N-WRC-BLAC...1QQcmdZViewItem Akkurat maken, å fra akkurat samme selger Kom på 1400 ca inkludert frakt, også glemte jeg å si ifra til selger om å sende ved en fake faktura, slik at jeg måtte betale 500 kr i moms og utgifter.. :S Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Aha, skjønner. Kan godt hende jeg slenger meg på samme greia altså, hvis jeg finner et i rett farger til bilen! Lenke til kommentar
Znip Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Fikk tilbake spindelene fra Veimo & Molde idag.. (lokal Mazdasjappe) Han karen insisterte på å kjøpe nye bremseskjold, da han mente de sjekka dette på EU.. jaha.. Det resulterte i at jeg måtte ut med 300 ,- x 2 for bremseskjolda da, hurraprisene fortsetter ! Rx-7 Girkulepose har kommet Og slik ble rattet i GC`en Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) manglende/rustete bremseskjold mener jeg ikke er mangel på EU. Endret 8. oktober 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Znip Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 manglende/rustete bremseskjold mener jeg ikke er mangel på EU. 9664578[/snapback] samme mener jeg også, men de ville vel bare tjene penger da Lenke til kommentar
Znip Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Vært hjemme i helga å fått gjort noe småtteri bare... Monterte spindlene å fikk bilen på bakken.. Mangler bare nye støtdempere foran og endeledd på styringstaget så er vel hele understellet 100% Girkuleposen fra RX7 FC passa fint Oljeslangen passa også fint på turbo`n Også kjøpte jeg meg et slikt motorstativ, kjekt å ha da jeg straks starter på motor`n Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ser bra ut dette Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå