maZe- Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 bra prosjekt du har her! gleder meg til å se denne ferdig bra du tar maaaaaaaaaaasse bilder sånt liker vi Lenke til kommentar
Znip Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 bra prosjekt du har her!gleder meg til å se denne ferdig bra du tar maaaaaaaaaaasse bilder sånt liker vi 9395207[/snapback] Hehe, jeg gleder meg jeg også! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ser meget bak ut dette her ja! Det er litt kjipt at mazda'n drar i feil ende da men Lenke til kommentar
Znip Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Ser meget bak ut dette her ja!Det er litt kjipt at mazda'n drar i feil ende da men 9395889[/snapback] Hehe, det vil nok sikkert gå greit uansett Håper iallefall på det Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Åjada den kommer nok til å gå bra Driver å ser litt på 626 gt(i?) selv da dette er biler jeg utgangspunktet har sansen for. Men de aller fleste har mere rust enn karosseri så Lenke til kommentar
Znip Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Åjada den kommer nok til å gå bra Driver å ser litt på 626 gt(i?) selv da dette er biler jeg utgangspunktet har sansen for. Men de aller fleste har mere rust enn karosseri så 9395996[/snapback] GT ja. Fine biler det. Kombi eller coupe du har sett på? Har selv en GT kombi delebil. Har jo konvertert til skivebrems bake, noe som kun kom på GT modellene. Det sies at skivebremsene bak er dårligere enn tromlene på de andre modellene, men det vil jo ikke se så pent ut me tromler på en ny-restaurert bil Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Er vel i utgangspunktet coupe'n jeg har sett på De jeg har sett på hitiil enten vært overprisa, stått for lang unna, eller hatt noen tvilsomme mangler Men dukker det opp ett bra eksemplar så er det ganske trolig at det blir kjøp Lenke til kommentar
Znip Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Er vel i utgangspunktet coupe'n jeg har sett påDe jeg har sett på hitiil enten vært overprisa, stått for lang unna, eller hatt noen tvilsomme mangler Men dukker det opp ett bra eksemplar så er det ganske trolig at det blir kjøp 9396023[/snapback] Coupee`ene er fine de Om du finner et utvendig strøkent eksemplar, sjekk støtdempertårna bak. De er somregel alltid rustne. Dette kan gjøres for å presse ned prisen litt For en GC (altså mazda 626 83-87) finner du neppe uten rust på støtdempertårna bak Lenke til kommentar
Znip Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Fått henta hjem delebilen og begynt å demontere interiøret jeg skal ha Ingen bilder desverre, kameraet var tom for strøm :? også har jeg bestilt nytt ratt OMP WRC i semsket skinn Lenke til kommentar
Znip Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Fått starta å plukke ut interiør fra delebilen ikveld! Første stopp, forskjellen på låse"stagene" i seteryggen bak På kombi (noe problemer ved lagring av bildet ser det ut som) På sedan Gjør det ikke verre enn å kutte av, å sveise på Så var det dashbordet sin tur, her ute av delebil Og inn i prosjektbil Tenker jeg setter tachometeret sånn ca her Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 *mine innlegg* Ser jeg feil, eller er turtelleren Honda(type R)? Lenke til kommentar
Znip Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 *mine innlegg* Ser jeg feil, eller er turtelleren Honda(type R)? 9431189[/snapback] Det står Type-R ja, men det har ikkenoe med Honda å gjøre Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 For et utrolig bra prosjekt Gleder meg til å se hvordan det blir etterhvert Lenke til kommentar
Znip Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 For et utrolig bra prosjekt Gleder meg til å se hvordan det blir etterhvert 9440813[/snapback] Takker for det! Ja, gleder meg utrolig mye til våren, for å se hvordan den blir Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Må gi deg skryt for å ville pusse om en slik bil. Godt jobbet Lenke til kommentar
Znip Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Må gi deg skryt for å ville pusse om en slik bil. Godt jobbet 9458537[/snapback] Tusen takk for det Lenke til kommentar
Znip Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Da har jeg fått montert dash, gulv og bakseter! Også har elbowen fra england ankommet, og den passa fint Først et bilde av et miniGC-meet 3 GC`er inkludert delebilen i garasjen ved siden av Så over til interiøret, her er gulvmatta ute av delebilen å klar for prosjektbilen Ting begynner se bra ut.. Sånn ca ferdig Så til elbowen.. Måtte finne en orginal RB26DETT (trengte da bare 1 av siden det er twinturbo) elbow siden denne har en mer kompakt eksos-ut flens enn hva standard T25 flenser har Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 morsomt prosjekt må jeg si, hehe.. stå på! Blir grisefett å få pustehjelpen i gang Lenke til kommentar
Znip Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 morsomt prosjekt må jeg si, hehe.. stå på! Blir grisefett å få pustehjelpen i gang 9500933[/snapback] Takker for det! Ja, det tror jeg også FÅr håpe det holder ut sesongen i alle fall (neste år altså) Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fint prosjekt *må følge med * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå