pwned Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Kritikk tas imot med takk =) Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 her var det ikke mange som hadde svart gitt xD Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Rett opp horisonten og crop vekk masse himmel så begynner du å nærme deg noe Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 kanskje vurdere å skaffe noe redigeringsprogram med bedre kvalitet enn paint da Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 heh;p ja Hva slags blendertall brukte du her? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 23. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 woot? digitalkamera Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Rett opp horisonten og crop vekk masse himmel så begynner du å nærme deg noe "Rett opp horisonten" er noe man hører ofte her i bildekritikken... Særlig på bilder der horisonten ikke engang er synlig. Det er mulig at det er noe skjevhet i bildet, men jeg ser den ikke. Jeg er ikke helt enig i at himmelen bør croppes heller... Den har en myk, fin tekstur som tiltaler meg. Faktisk synes jeg bildet har en fin komposisjon, med en flott diagonal i treverket langs veien/broen som leder bilkket inn i bildet og med de to personene som et fint krydder. Lyset gir dessuten det hele et litt malerisk preg. dessverre er den tekniske kvaliteten heller laber, men man har jo bare det utstyret man har... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Rett opp horisonten og crop vekk masse himmel så begynner du å nærme deg noe "Rett opp horisonten" er noe man hører ofte her i bildekritikken... Særlig på bilder der horisonten ikke engang er synlig. Det er mulig at det er noe skjevhet i bildet, men jeg ser den ikke. Rett opp horisonten er en annen måte å se rett opp bildet på. Bare jeg som synes bildet ble mye bedre nå? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 24. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 der slo du meg "på målstreken"... tja, det ble litt mer oversiktlig iallfall, men jeg liker nå himmel veldig godt =) min versjon er ganske lik... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Det hjalp å få rettet opp horisonten - trærne så vel skeive ut. Jeg synes det ble for lite himmel nå. Noe midt imellom vil jeg tro passer. Tom Lenke til kommentar
si Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 (endret) kanskje vurdere å skaffe noe redigeringsprogram med bedre kvalitet enn paint da Jeg brukte gimp før jeg skaffet meg photoshop. Det er bygget opp ganske likt, så det er greit å øve seg i. Jeg ble tipset om det her, faktisk. http://www.gimp.org/downloads/ -si Endret 25. april 2008 av si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå