CombatPsycho Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hørte musikk i bilen idag med en slik FM-sender. etter jeg hadde hørt på masse forskjellig musikk i noen timer, hengte den seg helt opp når jeg skifta sang. Har prøvd å "skru" den av osv, ingenting har gitt noen effekt ennå. Noen som vet hvordan jeg kan få restartet iPoden på andre måter e.l? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Den midterste knappen + meny ELLER play (husker ikke) i en liten tidsperiode skal restarte iPoden din Altså, trykk og hold inne samtidig - jeg skylder på tretthet! Endret 11. august 2007 av .Marcus Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 (endret) Den midterste knappen + meny ELLER play (husker ikke) i en liten tidsperiode skal restarte iPoden din Altså, trykk og hold inne samtidig - jeg skylder på tretthet! 9258943[/snapback] Der ja, av en eller annen grunn ville ikke dette funke når den ikke var koblet til pcn Men alt virker som det skal nå, takk Endret 11. august 2007 av Eclipse2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå