Gå til innhold

Spill kræsjer i winXP pro

Anbefalte innlegg

Etter at jeg har instalert WinXP på PC'en min er den ganske ustabil i spill. Det som skjer er at spillet stopper opp et par sek/henger og så kommer den etterhvert så forhatte error report saken opp, og spillet kjræsjer. Dette skjer såpass ofte at det er meget irriterende, dog siden XP faktisk er et ganske populært OS etterhvert finnes det sikkert en løsning som er enklere enn nedgradering til Win2k, der det ikke var noen problemer.

Jeg antar at det er en SW sak, men har for ordens skyld opplyst maskinsammensetningen under.

Jeg kjører Win XP Pro på følgende HW platform: ABIT KT7-RAID, AMD T-bird 1,4 GHz, 768 MB SDRAM, Asus Geforce 4 TI-4200 128 MB DDR, 1x30GB + 1x80GB IBM Deskstar, har i tillegg TV kort, Modem, nettverkskort

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå testet å nedgradere driverne. Det ser ikke ut til å ha hjulpet spillet kræsjer nå og. F.eks jeg skal gjennom en dør, da starter musikken og henge, pluss at spilleren hopper bortover akkurat som et Multiplayer spill der det er en spiller med en del lagg. Så kommer error report meldingen opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...