Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc'n lagger i alle spill


Anbefalte innlegg

Hallo

 

Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn.

 

Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer.

 

Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt!

 

Noen som har en ide om hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo

 

Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn.

 

Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer.

 

Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt!

 

Noen som har en ide om hva det kan være?

9258910[/snapback]

 

Hei Rubymj

Hvor gammel er maskinen, og vet du hva slags deler du har inni maskinen?

Det kan hende den er for gammel for å spille disse spillene.

 

Har den fungert fint med disse spillene før, vi må ha litt mer informasjon for å kunne hjelpe deg ;)

Endret av Unox
Lenke til kommentar

Graffikkort: Sapphire ATI radeon 1950XTX 512megabyte

 

Ram: OCZ Platinum XTC 6400 Dual Channel 2gigabyte

 

hovedkort: Abit AW9D MAX

 

Netverkskort er sånn som følgte med i Abit pakken, samme gjelder Lydkort.

 

CPU: Intel Dual Core E6600

 

 

Så den skal jo teoretisk sett ikke lagge i BF2 eller CoD2 ;)

Lenke til kommentar
Hva mener du med at våpenet går fram og tilbake? Jeg forstod ikke helt problemet her. Men ellers, har dette problemet nylig oppstått? Innstalert nyeste ATI drivere?

9261297[/snapback]

vel det var et eksempel på laggen jeg får i spill.

 

I Battlefield 2142 så lagger til og med Minimap Figuren min. Men i BF2 så går VÅPENET mitt bort fra skjermen et sekund og så tilbake og så gjentar det seg 2-3 ganger hurtig.

 

jeg har installert de nyeste driverne til ATI :/

Lenke til kommentar
Hallo

 

Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn.

 

Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer.

 

Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt!

 

Noen som har en ide om hva det kan være?

9258910[/snapback]

 

 

Tror nok du har for svak pc..

 

Når han sier at våpenet går fram og tilbake, på bf2, lagger det....

skjermkortet ditt er svakt, integrert methinks... Sett video instillingene til low

Endret av thomasy932
Lenke til kommentar
Hallo

 

Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn.

 

Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer.

 

Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt!

 

Noen som har en ide om hva det kan være?

9258910[/snapback]

 

 

Specsa på datan er? Tror nok du har for svak pc

9264239[/snapback]

Men for pokker, les nå topic før du slenger ut med kommentarer.

Lenke til kommentar
Hallo

 

Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn.

 

Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer.

 

Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt!

 

Noen som har en ide om hva det kan være?

9258910[/snapback]

 

 

Specsa på datan er? Tror nok du har for svak pc

9264239[/snapback]

Men for pokker, les nå topic før du slenger ut med kommentarer.

9264245[/snapback]

 

Men for pokker, les at jeg redigerte den a

Lenke til kommentar
Hallo

 

Det har seg sånn at pcen min lagger i alle spill :S Jeg har reformatert og installert drivere men fortsatt så lagger pcn.

 

Internett linja er helt ok, og gir meg stabil ping! Men jeg har fortsatt lagg! Og det er til og med i singleplayer.

 

Er snakk om i Feks BF 2 at når du løper så går våpenet ditt frem og tilbake et par ganger, og når du løper og sånt. Utrolig plagsomt!

 

Noen som har en ide om hva det kan være?

9258910[/snapback]

 

 

Tror nok du har for svak pc..

 

Når han sier at våpenet går fram og tilbake, på bf2, lagger det....

skjermkortet ditt er svakt, integrert methinks... Sett video instillingene til low

9264239[/snapback]

 

Svak pc er IKKE riktig, har kjørt BF2 med et ati800pro på medium på alt, intel 3,6GHz, og 1GB pc3200 ram.

Lenke til kommentar

Det er ikkje nødvendigvis specsa som er dårlige!

 

Har du sjekka temperatur? Eg har høyrt om uendelig mange folk som klager over at spel lagger, og så viser det seg enten at cpu eller grafikk-kort er for varmt.

Du kan sjekke temperatur på cpu i Bios, eller du kan laste ned speedfan eller everest home version. (temp ligger under sensor)

Everest: http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Speedfan: http://www.softpedia.com/progDownload/Spee...nload-4103.html

 

 

Du kan også sjekke temperatur på skjermkort i ATI-programmet som følgte med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...